کد خبر : 5793
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱

جولیانی: هر کس فکر می کند من مجرمم احمق است!

جولیانی: هر کس فکر می کند من مجرمم احمق است!

رودی جولیانی که بابت کارهایش در اوکراین تحت پیگرد فدرال قرار دارد، تاکید کرد که حین خدمت به عنوان وکیل شخصی دونالد ترامپ مرتکب هیچ جرمی نشده است. به گزارش ایسنا، رودی جولیانی که سابقا شهردار نیویورک بود، در جریان مصاحبه‌ای به مناسبت بیستمین سالروز حملات یازده سپتامبر به ان.بی.سی گفت: من هیچ جرمی مرتکب

جولیانی: هر کس فکر می کند من مجرمم احمق است!

رودی جولیانی که بابت کارهایش در اوکراین تحت پیگرد فدرال قرار دارد، تاکید کرد که حین خدمت به عنوان وکیل شخصی دونالد ترامپ مرتکب هیچ جرمی نشده است.

به گزارش ایسنا، رودی جولیانی که سابقا شهردار نیویورک بود، در جریان مصاحبه‌ای به مناسبت بیستمین سالروز حملات یازده سپتامبر به ان.بی.سی گفت: من هیچ جرمی مرتکب نشده‌ام. و اگر شما می‌گویید که من جرمی مرتکب شده‌ام، شما احتمالا خیلی احمق هستید چون نمی‌دانید من که هستم.

جولیانی با اشاره به سابقه کاری خود به عنوان دادستان پرسید: به عنوان فردی که مافیا را به زندان انداخته، تروریست‌ها را راهی زندان کرده، کمیسیونرهای اد کخ، شهردار سابق و افراد نادرست در وال استریت را به زندان فرستاده، قرار نیست به عنوان مامور خدمت کنم؟ حرفم این است که این دیوانه‌کننده است.

او همچنین گفت: اگر آنها می‌خواهند مرا به زندان بیندازند، مشکلی ندارم. و اگر آنها چنین کاری کنند، با تبعات کارشان در عرش مواجه می‌شوند نه من. من هیچ کار اشتباهی مرتکب نشده‌ام.

جولیانی در پاسخ به اینکه اگر مرتکب خطایی نشده و بی‌گناه است، چرا با زندانی شدن خودش مشکلی ندارد، گفت: چون آنها دروغ می‌گویند و خیانت می‌کنند.

این وکیل آمریکایی که فعلا مجوز وکالت ندارد، همچنین مدعی شد که برخورد با او در مقایسه با رفتاری که با اندرو کومو، فرماندار نیویورک در پرونده مدیریت مراکز نگهداری در اوایل پاندمی کرونا شد، “غیرمنصفانه” بوده است.

اف.بی.آی واکنشی به اظهارات جولیانی نداشت.

پایگاه ان.بی.سی همچنین پرسید که آیا حمله به کنگره آمریکا در ششم ژانویه که پیش از آن جولیانی در جمع معترضان نزدیک به کاخ سفید سخنرانی داشت و خواستار “محاکمه از طریق مبارزه” شد، جرم بوده است یا خیر.

او گفت: فکر میکنم شش ژانویه یک جرم بود. فکر می‌کنم (اغتشاش‌گران) مرتکب جرم تعدی شدند. فکر می‌کنم آنها خرابکاریی‌هایی داشتند.

جولیاتی که در زمان حملات یازده سپتامبر شهردار نیویورک بود، بابت اقداماتش به نام “شهردار آمریکا” توصیف می‌شد. او به ان.بی.سی گفت که در زمان کار برای دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا نگران مخدوش شدن وجهه خودش نبوده چون اطمینان داشته می‌تواند بی‌گناهی خودش را ثابت کند.

در کتاب خبرنگاران واشنگتن پست تحت عنوان “من به تنهایی می‌توانم آن را درست کنم: سال پایانی فاجعه‌بار دونالد ترامپ”، جزئیاتی از تلاش‌های جولیانی برای کمک به ترامپ به منظور لغو شکست انتخاباتی او آمده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها