کد خبر : 2957
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳

حدود سه برابر جمعیت لرستان مخزن تامین آب داریم

حدود سه برابر جمعیت لرستان مخزن تامین آب داریم

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان می‌گوید: حدود سه برابر جمعیت استان مخزن تامین آب داریم. حمیدرضا کرموند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: قانون می‌گوید انشعابات آب بیش از ۲۰۰ هزار تومان را قطع کنید اما ما هرگز این کار را نکرده‌ایم مگر اینکه بدهی به یک میلیون تومان برسد. وی ادامه داد: برای

حدود سه برابر جمعیت لرستان مخزن تامین آب داریم

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان می‌گوید: حدود سه برابر جمعیت استان مخزن تامین آب داریم.

حمیدرضا کرموند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: قانون می‌گوید انشعابات آب بیش از ۲۰۰ هزار تومان را قطع کنید اما ما هرگز این کار را نکرده‌ایم مگر اینکه بدهی به یک میلیون تومان برسد.

وی ادامه داد: برای وصول بدهی‌ها، شرایط آسانی درنظر گرفته‌ایم که یک نمونه آن تقسیط است.

کرموند تاکید کرد: وضعیت منابع آبی استان به شد تحت تاثیر خشکسالی قرار گرفته و به هیچ وجه شرایط خوبی نداریم و از شهریور تا آبان مشکلات زیادتر می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان یادآور شد: کرونا هم این وضعیت را بدتر کرده و استفاده از آب نسبت به فصول قبل کرونا بین ۳۰ تا ۴۰ درصد بیشتر شده است.

وی در خصوص کمبود آب شرب در لرستان گفت: حدود سه برابر جمعیت استان مخزن داریم اما حتی یک سد برای تامین آب شرب در لرستان وجود ندارد که این کار مشکل‌ساز است.

کرموند تصریح کرد: برای اینکه چند ماه آینده را با کمترین مشکل سپری کنیم، تنها راه صرفه‌جویی است و از مشترکان می‌خواهیم در این راه ما را همراهی کنند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها