کد خبر : 2543
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰

حضور 526 داوطلب در آزمون استخدامی “نهضت سواد آموزی” در کرمانشاه/ مشکل بهداشتی نداشتیم

حضور 526 داوطلب در آزمون استخدامی “نهضت سواد آموزی” در کرمانشاه/ مشکل بهداشتی نداشتیم

 معاون آموزش سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه از برگزاری آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی با حضور 526 داوطلب و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی خبر داد.  علی‌اکبر والی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آموزش یاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سواد آموزی توسط سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه، گفت:

حضور 526 داوطلب در آزمون استخدامی "نهضت سواد آموزی" در کرمانشاه/ مشکل بهداشتی نداشتیم

 معاون آموزش سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه از برگزاری آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی با حضور 526 داوطلب و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی خبر داد.

 علی‌اکبر والی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آموزش یاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سواد آموزی توسط سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه، گفت: در این آزمون مدرسین طرح امین و نیز معلمان قرآنی استان حضور داشتند.

والی با اشاره به برگزاری همزمان این آزمون در سراسر کشور، گفت: در آزمون امروز در استان از 531 داوطلب، درنهایت 526 نفر سر جلسه آزمون حاضر شدند که از این تعداد 427 نفر زن و 99 نفر مرد بودند.

این مسئول با اشاره به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در برگزاری این آزمون گفت: در این آزمون ضمن استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی، از ورود افراد مشکوک به کرونا هم به محل آزمون پیشگیری شد.

وی افزود: با توجه به بررسی صورت گرفته در ورودی محل آزمون تنها یک مورد مشکوک به کرونا داشتیم که این فرد با همکاری نیروهای بهداشت به محیط ایزوله منتقل و در این محیط از او آزمون به عمل آمد.

معاون آموزش سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: پیش از این هم در هنگام ثبت نام افراد باید بصورت خوداظهاری، ابتلا به بیماری کرونا را اعلام می کردند که خوشبختانه موردی از ابتلا در میان شرکت کنندگان نداشتیم.

والی در ادامه با اشاره به اعلام نتایج این آزمون از طریق سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی گفت: افراد برای اطلاع از نتایج آزمون می‌توانند به سایت www.hrtc.ir مراجعه کنند.

 

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها