کد خبر : 7199
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸

خرم‌آباد- بروجرد نخستین آزاد راه شش خطه کشور است

خرم‌آباد- بروجرد نخستین آزاد راه شش خطه کشور است

  وزیر راه و شهرسازی گفت: خرم‌آباد- بروجرد نخستین آزاد راه شش خطه کشور با تونلی به طول سه کیلومتر است. محمد اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از پانزدهم مردادماه با تکمیل کارهای باقی مانده، آزادراه خرم‌آباد- بروجرد زیر بار ترافیک می‌رود. وی با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری در این ۶۷ کیلومتر آزادراه خرم‌آباد-

خرم‌آباد- بروجرد نخستین آزاد راه شش خطه کشور است

  وزیر راه و شهرسازی گفت: خرم‌آباد- بروجرد نخستین آزاد راه شش خطه کشور با تونلی به طول سه کیلومتر است.

محمد اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از پانزدهم مردادماه با تکمیل کارهای باقی مانده، آزادراه خرم‌آباد- بروجرد زیر بار ترافیک می‌رود.

وی با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری در این ۶۷ کیلومتر آزادراه خرم‌آباد- بروجرد  بالغ بر ۵۰۰۰ میلیارد تومان است، افزود: این پروژه  ۴۰ دقیقه از مسیر را کوتاه کرده است و با حذف گردنه‌های زاغه، رازان و هرو  به مسیری امن و ایمن تبدیل شده است.

وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: این نخستین آزاد راه شش خطه کشور و نخستین آزادراهی است که تونل بزرگ ۳ کیلومتری دارد و برای لرستان یک محور توسعه قلمداد می‌شود.

اسلامی با بیان اینکه ادامه این آزادراه قطعه یک است که از اراک آغاز می‌شود، عنوان کرد: همچنین کنارگذری که به سمت جنوب می‌رود ۴۰ کیلومتر است که در مجموع این ۱۰۸ کیلومتر پروژه باقی مانده نیز از سوی قرارگاه خاتم اجرایی می‌شود.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها