کد خبر : 5268
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴

دانشگاه ایلام مجوز مجله مطالعات تطبیقی حقوق کشورهای اسلامی گرفت

دانشگاه ایلام مجوز مجله مطالعات تطبیقی حقوق کشورهای اسلامی گرفت

  با موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز راه‌اندازی مجله الکترونیکی و غیر برخط «مطالعات تطبیقی حقوق کشورهای اسلامی» به دانشگاه ایلام داده شد.  به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه ایلام ، با پی‌گیری‌ها و رایزنی‌های دکتر پرویز باقری دانشیار گروه حقوق دانشگاه ایلام و با موافقت هیأت نظارت بر مطبوعات

دانشگاه ایلام مجوز  مجله مطالعات تطبیقی حقوق کشورهای اسلامی گرفت

  با موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز راه‌اندازی مجله الکترونیکی و غیر برخط «مطالعات تطبیقی حقوق کشورهای اسلامی» به دانشگاه ایلام داده شد.

 به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه ایلام ، با پی‌گیری‌ها و رایزنی‌های دکتر پرویز باقری دانشیار گروه حقوق دانشگاه ایلام و با موافقت هیأت نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز راه‌اندازی مجله الکترونیکی و غیر برخط «مطالعات تطبیقی حقوق کشورهای اسلامی» به این دانشگاه داده شد.

هدف از راه‌اندازی مجله مطالعات تطبیقی حقوق کشورهای اسلامی، انتشار جدیدترین تولیدات علمی با رویکرد تطبیقی در قلمرو رشته حقوق در میان کشورهای اسلامی است.

این مجله تلاش می‌کند دستاوردهای نظام‌های مختلف حقوقی در کشورهای اسلامی را به جامعه علمی کشور معرفی و راهنمایی لازم را برای قانونگذارن، سیاستگذاران، دادرسان و وکلای ارجمند فراهم نماید.

مطالعه تطبیقی می‌تواند به مطالعه میان فقه و حقوق و حقوق و سایر رشته‌های علمی نیز منجر شود.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها