کد خبر : 5243
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶

«دختر ترکستانی» به کتابفروشی‌ها رسید

«دختر ترکستانی» به کتابفروشی‌ها رسید

مجموعه داستان کوتاه «دختر ترکستانی» نوشته احمد مدقق منتشر شد. به گزارش ایسنا؛ این کتاب در ۹۰ صفحه و در دو نسخه‌ الکترونیکی و کاغذی توسط نشر صاد منتشر شده است. در معرفی مجموعه داستان «دختر ترکستانی» توسط ناشر آمده است: این کتاب مجموعه هفت داستان عاشقانه است که رگه‌هایی از مهاجرت هم در آن دیده می‌شود. تلاش‌های معصومانه‌ای

«دختر ترکستانی» به کتابفروشی‌ها رسید

مجموعه داستان کوتاه «دختر ترکستانی» نوشته احمد مدقق منتشر شد.

به گزارش ایسنا؛ این کتاب در ۹۰ صفحه و در دو نسخه‌ الکترونیکی و کاغذی توسط نشر صاد منتشر شده است.

در معرفی مجموعه داستان «دختر ترکستانی» توسط ناشر آمده است: این کتاب مجموعه هفت داستان عاشقانه است که رگه‌هایی از مهاجرت هم در آن دیده می‌شود. تلاش‌های معصومانه‌ای که رنج و لذتش در هم آمیخته است و ما را با آدم‌های سرگشته داستان همراه می‌کند. پنج داستان این مجموعه در سال‌های مختلف در مجله تخصصی همشهری داستان منتشر شده بود. هریک از داستان‌ها نامی دخترانه دارد که در جغرافیای ایران و کابل اتفاق می‌افتد و نثر و زبانش حال و هوایی بومی و اقلیمی به آن داده است. «قیمت»، «خجسته»، «گندُم»، «دختر تُرکستانی»، «شَکردخت»، «حواگُل» و «شکریه» نام داستان‌های این مجموعه است.

همچنین درباره نویسنده می‌خوانیم: سیداحمد مدقق متولد سال ۱۳۶۴ در قم است. او یکی از نویسندگان اهل افغانستان است که در عرصه ادبیات فارسی فعالیت می‌کند. مدقق در یازدهمین دوره جایزه «جلال آل احمد» برای رمان آوازهای روسی در سال ۱۳۹۷ تحسین شد. در سال ۱۳۹۴ توانست برنده رتبه اول رمان نوجوان جشنواره هنرهای آسمانی شود و در اردیبهشت ۱۳۹۳ برگزیده‌ یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان در بخش داستان نوجوان شد. پیش‌تر، رمان «آتشگاه» نیز از او در نشر صاد منتشر شده که داستان شجاعت یک نوجوان افغانستانی است در وقتِ حمله‌ دشمن به روستای‌شان.

نسخه‌ کاغذی «دختر ترکستانی» را می‌توانید با قیمت ۱۵ هزار تومان از سایت نشر صاد به‌نشانی Saadpub.ir تهیه کنید و نسخه‌ الکترونیکی اثر نیز با قیمت ۷۵۰۰ تومان قابل دریافت از پلتفرم طاقچه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها