کد خبر : 3368
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸

در اتاق مدیران قضایی گلستان به روی مردم باز باشد

در اتاق مدیران قضایی گلستان به روی مردم باز باشد

 رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: مردم برای دیدن مسئولان قضایی در استان نباید نیاز به واسطه داشته باشند. حیدر آسیابی امروز در مراسم معارفه خود گفت: از اقدامات رئیس‌کل سابق دادگستری استان گلستان قدردانی و از تجارب وی در مسیر خدمت در استان استفاده می‌کنم. وی ادامه داد: از حسن اعتماد حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای برای سپردن

در اتاق مدیران قضایی گلستان به روی مردم باز باشد

 رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: مردم برای دیدن مسئولان قضایی در استان نباید نیاز به واسطه داشته باشند.

حیدر آسیابی امروز در مراسم معارفه خود گفت: از اقدامات رئیس‌کل سابق دادگستری استان گلستان قدردانی و از تجارب وی در مسیر خدمت در استان استفاده می‌کنم.

وی ادامه داد: از حسن اعتماد حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای برای سپردن این مسئولیت قدردانی می‌کنم و امیدوارم بتوانم به‌خوبی به وظایف محوله اهتمام داشته باشم.

آسیابی به برنامه‌های خود اشاره کرد و گفت: ولایت، انقلاب و امنیت خطوط قرمز انقلاب اسلامی به شمار می‌رود و برای صیانت از این ارکان نظام تلاش می‌کنم.

رئیس‌کل دادگستری گلستان افزود: مردمی بودن، تکریم ارباب‌رجوع از مأموریت‌های اصلی ما در دستگاه قضایی استان گلستان خواهد بود و در اتاق مدیران ما به روی مردم باز خواهد بود.

این مقام مسئول بیان کرد: مردم باید برای دیدن مسئولان قضایی در استان نیاز به واسطه نداشته باشند.

وی به تقویت و تشدید نظارت‌ها تأکید کرد و گفت: در صورت کشف فساد بدون توجه به جایگاه افراد، برخورد قاطعانه خواهد بود.

آسیابی تأکید کرد: نباید این تصور به وجود بیاید که مسئولیت باعث مصونیت می‌شود.

وی با بیان اینکه نسبت به احیاء حقوق عامه و گسترش آزادی‌های مشروع اقدامات گسترده‌ای انجام می‌شود، افزود: ستاد استان پیگیری اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه استان پیش از پیش فعال می‌شود.

رئیس‌کل دادگستری گلستان با بیان اینکه هیچ‌گونه کوتاهی در خصوص انفال، پدیده زمین‌خواری و دست‌اندازی به منابع طبیعی نخواهیم داشت، تأکید کرد: برخورد قاطع نسبت به افراد شرور و مخلان نظم خواهیم داشت.

آسیابی، به شایسته‌سالاری در انتخاب مدیران دستگاه قضایی تأکید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری گلستان، حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر هم از دیگر برنامه‌هایی بود که رئیس‌کل دادگستری گلستان بر اجرای آن تأکید کرد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها