کد خبر : 3538
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱:۴۳

دستبند پلیس نظرآباد بر دستان اراذل و اوباش

دستبند پلیس نظرآباد بر دستان اراذل و اوباش

نظرآباد – فرمانده انتظامی نظرآباد از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش که با درگیری با سلاح سرد، باعث ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان شده بودند در این شهرستان خبر داد.  فرج‌الله اسدالهی اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس اطلاعات، ۲ نفر از اراذل و اوباشی که به دلیل ارتکاب جرایم متعدد

دستبند پلیس نظرآباد بر دستان اراذل و اوباش

نظرآباد – فرمانده انتظامی نظرآباد از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش که با درگیری با سلاح سرد، باعث ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان شده بودند در این شهرستان خبر داد.

 فرج‌الله اسدالهی اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس اطلاعات، ۲ نفر از اراذل و اوباشی که به دلیل ارتکاب جرایم متعدد و چندین فقره نزاع و درگیری با سلاح سرد باعث ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان شده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

وی بیان کرد: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی گسترده و تلاش شبانه روزی مخفیگاه متهمان را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در یکی از روستاهای اطراف شهر هر ۲ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند خاطر نشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت عمومی جامعه را به مخاطره بیاندازند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

منبع:خبرگزاری مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها