کد خبر : 2187
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۲:۳۵

دستگیری دو نفر از بر هم زنندگان نظم عمومی در زرند

دستگیری دو نفر از بر هم زنندگان نظم عمومی در زرند

 عمومی و انقلاب زرند گفت: پس از پایان دربی، گروهی تحت عنوان طرفداران دو تیم ضمن بر هم زدن نظم عمومی اقدام به نزاع و درگیری فیزیکی کرده و باعث سلب آسایش همشهریان و اخلال در نظم عمومی شدند که در این رابطه دو نفر دستگیر و یک خودرو توقیف شد. «اسماعیل بلوچ زاده» امروز

دستگیری دو نفر از بر هم زنندگان نظم عمومی در زرند

 عمومی و انقلاب زرند گفت: پس از پایان دربی، گروهی تحت عنوان طرفداران دو تیم ضمن بر هم زدن نظم عمومی اقدام به نزاع و درگیری فیزیکی کرده و باعث سلب آسایش همشهریان و اخلال در نظم عمومی شدند که در این رابطه دو نفر دستگیر و یک خودرو توقیف شد.

«اسماعیل بلوچ زاده» امروز ۲۵ تیرماه ضمن اعلام این مطلب افزود: دستگاه قضایی از  شاد بودن مردم در چارچوب قانون حمایت می کند و شادی حلال را  نیاز روحی و روانی مردم می دانیم  اما  افرادی که به بهانه ی شادی از پیروزی یک تیم یا ناراحتی از شکست تیم دیگر اقدام به بر هم زدن نظم عمومی می کنند و آسایش و امنیت مردم را به خطر می اندازند، باید بدانند که دستگاه قضایی در برابر آنها قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی ضمن قدردانی از همراهی و همکاری مردم شهرستان زرند با دادستانی این شهرستان، تصریح کرد: مردم دیده بانان افتخاری دستگاه محسوب می شوند و همه باید برای ارتقای سطح فرهنگ عمومی تلاش کنیم تا شاهد ناهنجاری ها در سطح جامعه نباشیم و این موارد در خقیقت موضوع مهم و حیاتی  امر به معروف و نهی از منکر را متجلی می سازد.

بلوچ زاده عنوان کرد: در پی مشاهده عوامل بر هم زننده نظم و امنیت در سطح شهرستان، دستورات قضایی لازم به نیروی انتظامی به عنوان ضابط قضایی داده شد که تمامی عوامل بر هم زننده نظم جامعه را در اسرع وقت دستگیر  و تحویل مقامات قضایی دهند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها