کد خبر : 3382
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲

دستگیری متخلف زنده گیری سهره طلایی در دنا

دستگیری متخلف زنده گیری سهره طلایی در دنا

 مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: از این متخلف ۱۰ قطعه سهره طلایی کشف و ضبط شد. “سید اسدالله هاشمی” از دستگیری متخلف زنده گیری سهره طلایی خبر داد و افزود: مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان حین گشت و کنترل منطقه حفاظت شده دنای شرقی متوجه حضور فردی می شوند که به

دستگیری متخلف زنده گیری سهره طلایی در دنا

 مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: از این متخلف ۱۰ قطعه سهره طلایی کشف و ضبط شد.

“سید اسدالله هاشمی” از دستگیری متخلف زنده گیری سهره طلایی خبر داد و افزود: مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان حین گشت و کنترل منطقه حفاظت شده دنای شرقی متوجه حضور فردی می شوند که به قصد زنده گیری پرنده دام گشوده است.
وی تصریح کرد: مامورین یگان حفاظت فرد متخلف  را دستگیر و از وی تعداد ۱۰ قطعه پرنده سهره طلایی به همراه یک رشته تور کشف و ضبط می نمایند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد ضمن اشاره به این که زنده گیری حیات وحش جرم محسوب و مستوجب مجازات است از عموم شهروندان خواست هرگونه موارد تخلف مربوط به شکار، زنده گیری و نگهداری غیر مجاز پرندگان وحشی و شکاری و سایر گونه‌های حیات وحش را از طریق شماره ارتباطات مردمی ۱۵۴۰ به اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها