کد خبر : 5278
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷

دومین مرحله عملیات “نصر المبین” ارتش یمن در البیضاء/ مناطق “نعمان” و “ناطع” آزاد شدند

دومین مرحله عملیات “نصر المبین” ارتش یمن در البیضاء/ مناطق “نعمان” و “ناطع” آزاد شدند

سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به جنبش انصارالله در سخنانی از آغاز مرحله دوم عملیات “النصر المبین” در استان البیضاء خبر داد. به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه المسیره، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به جنبش انصارالله اعلام کرد که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفقیت‌های میدانی را در استان

دومین مرحله عملیات "نصر المبین" ارتش یمن در البیضاء/ مناطق "نعمان" و "ناطع" آزاد شدند

سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به جنبش انصارالله در سخنانی از آغاز مرحله دوم عملیات “النصر المبین” در استان البیضاء خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه المسیره، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به جنبش انصارالله اعلام کرد که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفقیت‌های میدانی را در استان البیضاء در مرکز یمن کسب کردند.

وی افزود: مرحله دوم عملیات “النصر المبین” منجر به آزادسازی شهرستان‌های “نعمان” و “ناطع” شد و نیروهای یمن عناصر وابسته به ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان سعودی را از این دو شهر بیرون کرده و این عناصر خسارت‌های سنگینی را متحمل شدند.

یحیی سریع ادامه داد: صدها تن از عناصر مذکور کشته، مجروح و اسیر شدند و مقادیر قابل توجهی سلاح نیز از آنها به غنیمت گرفته شد.

وی همچنین گفت: نیروهای یمن پس از آزادسازی بیشتر مناطق استان البیضاء درصدد پاکسازی تمامی مناطق این استان هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها