کد خبر : 3245
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵

راه آهن رشت – کاسپین قبل از زمستان به بهره برداری می رسد

راه آهن رشت – کاسپین قبل از زمستان به بهره برداری می رسد

  وزیر راه، از پیش بینی افتتاح راه آهن رشت – کاسپین تا قبل از زمستان امسال خبر داد و در حال حاضر ۸۰ درصد زیرسازی ها انجام شده و مصالح برای روسازی آماده است. محمد اسلامی در حاشه بازدید از راه آهن گیلان با محوریت قطعه رشت – کاسپین در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شاهد پیشرفت متوسط این

راه آهن رشت - کاسپین قبل از زمستان به بهره برداری می رسد

  وزیر راه، از پیش بینی افتتاح راه آهن رشت – کاسپین تا قبل از زمستان امسال خبر داد و در حال حاضر ۸۰ درصد زیرسازی ها انجام شده و مصالح برای روسازی آماده است.

محمد اسلامی در حاشه بازدید از راه آهن گیلان با محوریت قطعه رشت – کاسپین در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شاهد پیشرفت متوسط این پروژه مهم هستیم که این میزان پیشرفت دلایل متعددی دارد.

وی افزود: همه ما انتظار داشتیم که با پیگیری های صورت گرفته پروژه مذکور با موانع کمتری مواجه شود و تا پایان شهریورماه شاهد بهره برداری از راه آهن رشت – کاسپین باشیم.

وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه موانع متعدد ناخواسته به پروژه مذکور منتقل شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۸۰ درصد زیرسازی ها انجام شده و مصالح برای روسازی آماده است لذا امیدواریم با مشارکت دستگاه ها و مردم در مسیر پروژه باقی مانده عملیات نیز به سرعت انجام شود.

اسلامی، راه آهن رشت – کاسپین را یکی از پروژ های استراتژیک ترانزیتی و حمل و نقلی کشور دانست که زمینه ساز توسعه خواهد بود و اضافه کرد: با بهره برداری از این پروژه مردم از ثمرات آن بهره خواهند برد.

وی از پیش بینی افتتاح راه آهن رشت – کاسپین تا قبل از زمستان امسال خبر داد و عنوان کرد: این قطعه به صورت کامل و یکپارچه به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها