کد خبر : 4275
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲:۲۸

روحانیون در جهت حل مشکلات مردم و مطالبه‌گری از مسئولان حرکت کنند

روحانیون در جهت حل مشکلات مردم و مطالبه‌گری از مسئولان حرکت کنند

کرمانشاه- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت مطالبه‌گری برای حل مشکلات مردم گفت: روحانیون در جهت حل مشکلات و مطالبه‌گری از مسئولان حرکت کنند. حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی بر اساس منویات مقام معظم رهبری انجام کارهای بر زمین مانده انقلاب است. وی با اشاره به

روحانیون در جهت حل مشکلات مردم و مطالبه‌گری از مسئولان حرکت کنند

کرمانشاه- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت مطالبه‌گری برای حل مشکلات مردم گفت: روحانیون در جهت حل مشکلات و مطالبه‌گری از مسئولان حرکت کنند.

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی بر اساس منویات مقام معظم رهبری انجام کارهای بر زمین مانده انقلاب است.

وی با اشاره به حضور به موقع طلاب و روحانیون خوزستانی در مطالبه مردم نسبت به موضوع آب، افزود: یکی از وظایف روحانیون و طلاب شنیدن حرف‌های مردم و انتقال به مسئولان و مطالبه‌گری از آنان به نفع مردم است که روحانیون خوزستانی در مطالبه‌گری از مسئولان و جلوگیری از سوءاستفاده دشمنان انقلاب به خوبی عمل کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اهمیت نقش استفاده از گروه‌های جهادی و رسانه‌ها در مطالبه‌گری از مسئولان تصریح کرد: کمک فعالان رسانه‌ای و گروه‌های جهادی در حل مشکلات مردم و نشان دادن بی‌تدبیری و ترک فعل برخی مسئولان دستگاه‌ها بسیار تأثیر گذار است.

احمدی بیان کرد: موضوع کم آبی و خشکسالی مشکلات فراوانی را برای مردم و کشاورزان و دامداران استان کرمانشاه و کشور به وجود آورده که باید برای حل این موضوع راه حل مناسب پیدا کرد و ضرر کشاورزان و دامداران در سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها باید جبران شود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در شهر کرمانشاه هفت نقطه حاشیه نشین وجود دارد که دارای آسیب‌های اجتماعی مختلف بوده و روحانیون پایگاه‌های اجتماعی باید در کاهش این آسیب‌ها قدم بردارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری طرح مهرواره محله همدل توسط سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در طرح سراسری مهرواره محله همدل که برای شناسایی و حل مشکلات مردم در استان کرمانشاه برگزار شد ۲ هزار و ۷۱۴ مسئله برای تبلیغات اسلامی استان ارسال شد.

احمدی تاکید کرد: مسئله‌های ثبت شده در طرح مهرواره محله همدل طبقه بندی شده و در اختیار دستگاه‌های مربوطه قرار می‌گیرد و همه مسئولان باید در جهت حل مشکلات مردم اقدام کنند.

منبع:خبرگزاری مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها