کد خبر : 6235
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸

روزانه بیش از۹۰۰۰ دُز واکسن کرونا در کردستان تزریق می‌شود

روزانه بیش از۹۰۰۰ دُز واکسن کرونا در کردستان تزریق می‌شود

  معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به انجام واکسیناسیون با سرعت و بدون وقفه در استان گفت: تزریق روزانه واکسن کرونا به بیش از ۹ هزار و ۸۵۴ دُز رسید. ابراهیم قادری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکنون سامانه ثبت نام واکسیناسیون برای افراد بالای ۵۵ سال( متولدین ۱۳۴۵ و قبل

روزانه بیش از۹۰۰۰ دُز واکسن کرونا در کردستان تزریق می‌شود

  معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به انجام واکسیناسیون با سرعت و بدون وقفه در استان گفت: تزریق روزانه واکسن کرونا به بیش از ۹ هزار و ۸۵۴ دُز رسید.

ابراهیم قادری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکنون سامانه ثبت نام واکسیناسیون برای افراد بالای ۵۵ سال( متولدین ۱۳۴۵ و قبل از آن) فعال است.

وی تصریح کرد: هم اکنون متولدین سال۱۳۴۵ و قبل از آن می‌توانند پس از ثبت نام در سایت سلامت به نشانی salamat.gov.ir و دریافت پیامک نوبت دهی، به  مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

این مقام مسئول با اشاره به روند سریع واکسیناسیون در استان خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۹ هزار و ۸۵۴ دُز واکسن در کردستان تزریق شده است.

قادری با بیان اینکه در حال حاضر واکسیناسیون فرهنگیان در کردستان در حال انجام است یادآور شد: واکسیناسیون خبرنگاران استان به محض دریافت لیست اسامی خبرنگاران از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران یکی از مشاغلی بودند که در خط مقدم کرونا قرار داشتند، اضافه کرد: اصحاب رسانه استان پس از کادر  درمان، با حضور در بخش‌ها و محل‌های حساس بی وقفه و بدون تعطیلی رسالت آگاهی بخشی خود را به نحو احسن انجام دادند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها