کد خبر : 1944
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۳:۰۰

ريلمي 6 و 6i نسخه بتای باز ريلمي UI 2.0 مبتنی بر آندروید11 را دریافت می کنند

ريلمي 6 و 6i نسخه بتای باز ريلمي UI 2.0 مبتنی بر آندروید11 را دریافت می کنند

به گزارش خبر روز؛ ريلمي از برنامه بتای باز ريلمي UI 2.0 مبتنی بر آندروید11 برای ريلمي 6 و 6i (نوع هندی) خبر داد. علاقه مندان می توانند با رفتن به منوی تنظیمات> به روزرسانی نرم افزار و ضربه زدن روی نماد تنظیمات در گوشه بالا سمت راست ، سپس در نسخه آزمایشی و سپس روی

به گزارش خبر روز؛ ريلمي از برنامه بتای باز ريلمي UI 2.0 مبتنی بر آندروید11 برای ريلمي 6 و 6i (نوع هندی) خبر داد. علاقه مندان می توانند با رفتن به منوی تنظیمات> به روزرسانی نرم افزار و ضربه زدن روی نماد تنظیمات در گوشه بالا سمت راست ، سپس در نسخه آزمایشی و سپس روی اعمال اکنون در برنامه ثبت نام کنند. اگر برنامه شما انتخاب شده باشد ، نسخه بتا را روی دستگاه خود دریافت خواهید کرد.

اما توجه داشته باشید که قبل از اقدام به برنامه بتا باز ، تلفن هوشمند شما باید از سیستم عامل نسخه RMX2001_11.B.63 استفاده کند. و پس از دریافت به روزرسانی بتا ، قبل از ادامه نصب ، مطمئن شوید که دستگاه شما حداقل 60٪ باتری و 5 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

ريلمي می گوید کاربرانی که بخشی از برنامه دسترسی زودهنگام هستند نیازی به برنامه باز بتا نیستند زیرا مستقیماً به روزرسانی های بتا را دریافت می کنند و کسانی که در برنامه بتا شرکت کرده اند هنگام رول شدن جدیدترین سیستم عامل بتا را به عنوان ساخت پایدار دریافت می کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها