کد خبر : 2675
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰:۰۱

سوریه حملات موشکی رژیم صهیونیستی به حمص را محکوم کرد

سوریه حملات موشکی رژیم صهیونیستی به حمص را محکوم کرد

وزارت خارجه سوریه حملات موشکی رژیم صهیونیستی به استان حمص را محکوم کرد.  به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه مرتکب تجاوز هوایی جدیدی به خاک سوریه شد و با موشک منطقه القصیر در استان حمص را هدف قرار داد. اینوزارتخانه افزود: این حمله

سوریه حملات موشکی رژیم صهیونیستی به حمص را محکوم کرد

وزارت خارجه سوریه حملات موشکی رژیم صهیونیستی به استان حمص را محکوم کرد.

 به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه مرتکب تجاوز هوایی جدیدی به خاک سوریه شد و با موشک منطقه القصیر در استان حمص را هدف قرار داد.

اینوزارتخانه افزود: این حمله بعد از تجاوز هوایی اخیر به منطقه السفیره در جنوب شرق حلب بود. اگر حمایت دولت‌های آمریکا و برخی کشورهای غربی از اسرائیل و سرپوش گذاشتن بر جنایت‌های آن نبود رژیم صهیونیستی به اقدامات تروریستی در منطقه ادامه نمی‌داد.

در این بیانیه آمده است: ادامه نادیده گرفتن تجاوزات و جنایت‌های رژیم صهیونیستی از سوی برخی اعضای جامعه بین المللی باعث می‌شود تا آن‌ها شریک اسرائیل در جنایت‌هایش در کنار گروه‌های تروریستی مثل جبهه النصره، داعش و دیگر گروه‌ها باشند. ما از حق خود درباره دفاع از خاک و مردممان و حاکمیت کشورمان براساس قوانین بین المللی کوتاه نمی‌آییم و از شورای امنیت می‌خواهیم به مسئولیت‌های خود در چارچوب منشور سازمان ملل که مهم ترین آن حفظ صلح و امنیت بین المللی است  عمل کند و اسرائیل را ملزم کند که به توافق نامه آتش بس ۱۹۷۴ پایبند باشد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها