کد خبر : 6058
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷

شهدا مصداق برکت الهی هستند

شهدا مصداق برکت الهی هستند

  مدیرکل کمیته امداد لرستان، شهدا را مصداق برکت الهی دانست. مهندس جلال شیخ‌پور امروز در دیدار با خانواده شهید دانشجو «یعقوب بهاروند احمدی» که به همت جهاد دانشگاهی و با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس جهاد دانشگاهی، حجت‌الاسلام فلاحی، معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه لرستان، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ

شهدا مصداق برکت الهی هستند

  مدیرکل کمیته امداد لرستان، شهدا را مصداق برکت الهی دانست.

مهندس جلال شیخ‌پور امروز در دیدار با خانواده شهید دانشجو «یعقوب بهاروند احمدی» که به همت جهاد دانشگاهی و با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس جهاد دانشگاهی، حجت‌الاسلام فلاحی، معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه لرستان، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از جهادگران جهاد دانشگاهی استان برگزار شد، اظهار کرد: خداوند در طول عمر و در مسیر زندگی هر کسی فراز و نشیب‌هایی را قرار داده و فرموده من به تو اختیار در وادی عمل و فکر می‌دهم اما تو هر کاری را انجام می‌دهی باید در قبال آن به من پاسخ بدهی.

وی ادامه داد: هر انسان در انجام هر کاری آزاد است و اختیار دارد اما نسبت به آن عمل باید پاسخگو باشد.

شیخ‌پور عنوان کرد: در مسیر زندگی ما انسان‌ها فراز و نشیب‌هایی وجود دارد اما یک عده خاص هستند و با میانبر مورد نظر الهی قرار می‌گیرند و راهی را انتخاب می‌کنند که با جمع نگاه صد ساله ما را یک شبه طی می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: شهید یعقوب بهاروند احمدی و دیگر شهدای بزرگوار مصداق برکت الهی هستند که این راه خاص را برگزیده‌اند.

وی تأکید کرد: شهدا چراغ راه ما هستند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها