کد خبر : 3758
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴

شورای امنیت چهارشنبه تجاوزات شهرک‌ نشینان علیه فلسطینیان را بررسی می‌کند

شورای امنیت چهارشنبه تجاوزات شهرک‌ نشینان علیه فلسطینیان را بررسی می‌کند

شورای امنیت سازمان ملل متحد قرار است روز چهارشنبه هفته جاری درباره نقض‌های رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطینی و حملات شهرک نشینان در کرانه باختری و قدس جلسه تشکیل دهد. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی فلسطین(وفا)، ریاض منصور، نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل، گفت، “شورای امنیت چهارشنبه جلسه‌ای را برای بحث

شورای امنیت چهارشنبه تجاوزات شهرک‌ نشینان علیه فلسطینیان را بررسی می‌کند

شورای امنیت سازمان ملل متحد قرار است روز چهارشنبه هفته جاری درباره نقض‌های رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطینی و حملات شهرک نشینان در کرانه باختری و قدس جلسه تشکیل دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی فلسطین(وفا)، ریاض منصور، نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل، گفت، “شورای امنیت چهارشنبه جلسه‌ای را برای بحث در مورد نقض‌های رژیم اشغالگر اسرائیلی و حملات شهرک نشینان در کرانه باختری از جمله در بیت المقدس، محاصره نوار غزه و مساله زندانیان برگزار خواهد کرد.”

سفیر فلسطین توضیح داد، یادداشتی روز جمعه به نیکولا دو ریوی‌یر، رئیس شورای امنیت  و آنتونی گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد در مورد “نقض‌های اشغالگر” ارسال شده است.

منصور در این یادداشت از جامعه جهانی خواست تا به مسؤولیت‌های خود  در قبال مساله فلسطین عمل کند و مقام‌های اسرائیلی را به منظور احترام به قانون در سرزمین‌های فلسطینی تحت فشار قرار دهد.

این یادداشت، به گفته نماینده دائم فلسطین در شورای امنیت، نوعی آمادگی برای جلسه علنی شورای امنیت در روز چهارشنبه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها