کد خبر : 6923
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹

شورای پنجم نگرانی ها بابت پروژه های نیمه تمام اراک را خاتمه داد

شورای پنجم نگرانی ها بابت پروژه های نیمه تمام اراک را خاتمه داد

  فرماندار اراک گفت: شورای پنجم شهر اراک نگرانی ها بابت پروژه های نیمه تمام را خاتمه داد. دکتر حسین بختیاری یازدهم مردادماه در آخرین جلسه صحن رسمی شورای پنجم شهر اراک اظهار کرد: شورای پنجم پروژه هایی که نگران تبدیل شدن آنها به آثار باستانی بودیم را به اتمام رساند که امری قابل قدردانی

شورای پنجم نگرانی ها بابت پروژه های نیمه تمام اراک را خاتمه داد

  فرماندار اراک گفت: شورای پنجم شهر اراک نگرانی ها بابت پروژه های نیمه تمام را خاتمه داد.

دکتر حسین بختیاری یازدهم مردادماه در آخرین جلسه صحن رسمی شورای پنجم شهر اراک اظهار کرد: شورای پنجم پروژه هایی که نگران تبدیل شدن آنها به آثار باستانی بودیم را به اتمام رساند که امری قابل قدردانی است و امیدواریم پروژه های آغاز شده نیز در شورای ششم به اتمام برسد و پروژه هایی که مطالعات آن در دوره پنجم آغاز شده است به اجرا برسد.

وی با بیان اینکه این شورا در تامین درآمدها بسیار موفق بود و این امر باعث شد که موفقیت های بعدی شکل گیرد، گفت: این شورا به مباحثی غیر از مباحث شهرداری نیز توجه داشت و امیدواریم این گام های مثبت در شورای ششم با سرعت بیشتری برداشته شود.

فرماندار اراک تصریح کرد: این شورا در کنار توجه به مباحث فرهنگی و اجتماعی و برگزاری نشست های تخصصی، تعامل خوبی با دستگاه های اجرایی داشت و طبق قانون خواستار پاسخگویی ادارات نسبت به مباحث و مسائل مبتلابه جامعه شد.

وی با اشاره به راه اندازی خانه جوان در این دوره از شورا، افزود: شورا و شهرداری در بحث بهداشت و درمان مداخله ای مطلوب داشت و شهادت می دهم این دو مجموعه در مقابله با کرونا به خوبی عمل کردند.

بختیاری گفت: تقریبا تمامی املاک شهرداری در گرو بانک شهر بود، اما با تلاش شورای شهر این معضل رفع و بار مالی بدهی ها در شهرداری و مردم کاسته شد .

فرماندار اراک اضافه کرد: پنجشنبه هفته جاری مراسم تحلیف اعضای شورای جدید را در اراک برگزار خواهیم کرد و امیدواریم شورای ششم بتوانند خدمات خوبی را به مردم ارائه کنند.

به گزارش ایسنا، نکته حائز اهمیت در آخرین جلسه صحن رسمی شورای شهر اراک حضور بیاتیان سرپرست شهرداری اراک بود که علیرغم ابتلا به بیماری کرونا و تاکید خود مبنی بر نداشتن حال مساعد، در جلسه امروز حاضر شد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها