کد خبر : 4305
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲:۳۵

طرح زوج و فرد تا اطلاع ثانوی در اصفهان اجرا نمی‌شود

طرح زوج و فرد تا اطلاع ثانوی در اصفهان اجرا نمی‌شود

اصفهان – رئیس پلیس راهور استان اصفهان از ادامه لغو اجرای طرح زوج و فرد در هسته مرکزی اصفهان تا اطلاع ثانوی خبر داد. سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستاد مقابله با کرونا در زمینه اجرای طرح زوج و فرد در اصفهان اظهار داشت: بر اساس مصوبه

طرح زوج و فرد تا اطلاع ثانوی در اصفهان اجرا نمی‌شود

اصفهان – رئیس پلیس راهور استان اصفهان از ادامه لغو اجرای طرح زوج و فرد در هسته مرکزی اصفهان تا اطلاع ثانوی خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستاد مقابله با کرونا در زمینه اجرای طرح زوج و فرد در اصفهان اظهار داشت: بر اساس مصوبه این ستاد از طرح زوج و فرد در هسته مرکزی کلان شهر اصفهان تا اطلاع ثانوی اجرا نمی‌شود.

وی افزود: این طرح از ۱۵ تیرماه تاکنون لغو بوده و همچنان اجرایی نمی‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه از شهروندان درخواست داریم با توجه به اعمال ممنوعیت تردد نسبت به سلامتی خود و خانواده شأن توجه بیشتری داشته باشند، تصریح کرد: بر اساس برآورد ستاد مقابله با کرونا اعمال محدودیت‌های شبانه که به منظور جلوگیری از شب نشینی‌ها و دورهمی‌ها اجرا شد تأثیر بسزایی در کاهش شیوع کرونا داشته است.

وی با بیان اینکه آمارهای اعمال قانون شبانه در اصفهان بیانگر کاهش توجه شهروندان نسبت به محدودیت‌های ترافیکی در این شهر است، ابراز داشت: شهروندان باید توجه داشته باشند که در صورت تردد غیر ضروری از ساعت ۲۲ تا سه بامداد توسط نیروهای پلیس راهور و یا دوربین‌های سطح شهر اعمال قانون خواهند شد.

منبع:خبرگزاری مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها