کد خبر : 5030
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵

طرح “هر روستا یک محصول” سبب کاهش بیکاری می شود

طرح “هر روستا یک محصول” سبب کاهش بیکاری می شود

  مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: اجرای طرح هر روستا یک محصول موجب کاهش بیکاری و افزایش تولید در روستاها می شود. اصغر نوراله زاده در حاشیه افتتاح پروژه های اشتعالزایی شهرستان بابل  با عنوان اینکه اجرای طرح هر روستا یک محصول موجب کاهش بیکاری و افزایش تولید در روستاها می شود، خاطرنشان کرد

طرح "هر روستا یک محصول" سبب کاهش بیکاری می شود

  مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: اجرای طرح هر روستا یک محصول موجب کاهش بیکاری و افزایش تولید در روستاها می شود.

اصغر نوراله زاده در حاشیه افتتاح پروژه های اشتعالزایی شهرستان بابل  با عنوان اینکه اجرای طرح هر روستا یک محصول موجب کاهش بیکاری و افزایش تولید در روستاها می شود، خاطرنشان کرد :   در چهار  سال گذشته ۲۲۰ میلیارد ریال طرح اشتغالزایی با اعتبار ۸ هزار میلیارد ریال مورد حمایت قرار دادیم که تعدادی از این طرح ها بابت تثبیت اشتغال و تعدادی دیگر بابت ایجاد اشتغال جدید است، بنابراین این طرحی که امروز در روستای رمنت بابل مشاهده می کنیم و طرح های مشابه آن سبب تحول در روستاها می شود.

وی افزود :اجرای این گونه طرح های مهم سبب  درآمدزایی برای خانوارهای روستایی می شود بنابراین باید مورد حمایت ویژه قرار گیرند.

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور تصریح کرد: توانمندسازی و افزایش مهارت روستائیان با اجرای این طرح ها عملیاتی می گردد و طرح هر روستا یک محصول، یکی از اقدامات مهم صندوق کارآفرینی امید است.

نورالله زاده یادآور شد : دو طرح افتتاحی شامل طرح گلخانه در روستای اله چال بابل به تعداد ۳۶ فقره و به میزان  ۵۶ میلیارد و ۹۵۰ ریال و  طرح های تولیدی پوشاک و مصنوعات چوبی روستای رمنت بابل به تعداد پرداختی ۱۴ فقره به مبلغ  ۱۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال با اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ۱۵ نفر است.

وی همچنین در ادامه افتتاحیه طرح ها   اظهار کرد : ۴۰۰ شعبه در سراسر کشور برای توسعه روستاها  فعالیت دارند بنابراین برای اشتغالزایی در روستاها تمامی صنوف مجاز به فعالیت هستند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کشور تصریح کرد : حوزه های فناوری اطلاعات، فرهنگ و هنر و انتشارات؛ جامعه هدف این صندوق در شهرها هستند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها