کد خبر : 2855
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴

عادی انگاری نسبت به کرونا در جامعه صورت گرفته است

عادی انگاری نسبت به کرونا در جامعه صورت گرفته است

 استاندار گلستان با بیان اینکه متأسفانه در جامعه عادی انگاری نسبت به کرونا صورت گرفته است، گفت: از تمامی مردم و اصناف می‌خواهیم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام لازم را داشته باشند. هادی حق‌شناس امروز (شنبه ۲ مرداد) در جلسه استانی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: اجرای هرگونه پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری

عادی انگاری نسبت به کرونا در جامعه صورت گرفته است

 استاندار گلستان با بیان اینکه متأسفانه در جامعه عادی انگاری نسبت به کرونا صورت گرفته است، گفت: از تمامی مردم و اصناف می‌خواهیم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام لازم را داشته باشند.

هادی حق‌شناس امروز (شنبه ۲ مرداد) در جلسه استانی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: اجرای هرگونه پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و محدودیت‌های کرونایی به دلیل قرمز بودن کل استان، الزامی است.

وی افزود: به‌هیچ‌وجه نیروی انتظامی اجازه ورود ماشین‌های با پلاک غیربومی به استان را ندهد و در صورت ورود در تمام نقاط بازرسی و با دوربین جریمه خاطیان با بالاترین حد ممکن انجام شود.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: ترددها به استان نسبت به هفته قبل ۳۵ درصد کاهش یافته درحالی‌که انتظار می‌رفت ترددها ۲۰ درصد افزایش یابد.

حق‌شناس با تأکید بر اینکه با توجه به قرمز بودن استان هیچ‌گونه برگه ترددی صادر نخواهد شد، گفت: تا روز سه‌شنبه تیمی متشکل از فرمانداری، شبکه بهداشت، تعزیرات، اصناف، صمت و نیروی انتظامی نظارت کامل بر بازار داشته باشند و هر واحد صنفی در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمپ شود.

وی یادآور شد: از خانواده سادات تقاضا داریم در عید غدیر همچون علمای اهل سنت در عید قربان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بپردازند و مردم از دید و بازدید پرهیز کنند. منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها