کد خبر : 5833
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴

علت اصلی عقب‌ماندگی‌ها در مازندران واگرایی‌ها است

علت اصلی عقب‌ماندگی‌ها در مازندران واگرایی‌ها است

  استاندار مازندران گفت: علت اصلی عقب‌ماندگی‌ها در مازندران واگرایی‌ها است.  احمد حسین زادگان در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی  شهرداری بابلسر با عنوان اینکه چهار پروژه مهم  شامل ساخت پل شهید قاسم سلیمانی با اعتبار ١١٠ میلیارد تومان، عمارت شهرداری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان، ساخت استخر دوقلو برای آقایان و بانوان با اعتبار٢٠ میلیارد

 علت اصلی عقب‌ماندگی‌ها در مازندران واگرایی‌ها است

  استاندار مازندران گفت: علت اصلی عقب‌ماندگی‌ها در مازندران واگرایی‌ها است.

 احمد حسین زادگان در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی  شهرداری بابلسر با عنوان اینکه چهار پروژه مهم  شامل ساخت پل شهید قاسم سلیمانی با اعتبار ١١٠ میلیارد تومان، عمارت شهرداری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان، ساخت استخر دوقلو برای آقایان و بانوان با اعتبار٢٠ میلیارد تومان و گلخانه شهرداری با اعتبار ٥ میلیارد تومان و پیاده‌روسازی هسته مرکزی شهر به بهره‌برداری رسید، خاطرنشان کرد : علت اصلی عقب‌ماندگی‌ها در استان  واگرایی‌ها است و  طی سال‌های اخیر اولویت اصلی ما در مازندران ایجاد وفاق و همدلی بود تا استان روی ریل توسعه قرار گیرد.

وی افزود: همواره اولویت ما در مدیریت استان و تاکید دولت بر ایجاد وفاق و همدلی میان مسئولان استانی و مردم بود تا با تمرکز بر نقاط مشترک مازندران را در مسیر توسعه و حل مشکلاتش قرار دهیم.

استاندار مازندران همچنین از برخی واگرایی‌ها و رفتارهای سلیقه‌ای انتقاد کرد و گفت: یکی از عوامل اصلی عقب‌افتادگی توسعه مازندران واگرایی بوده است که ما سعی کردیم از آن خارج شویم.

حسین‌زادگان تاکید کرد: همه ما فرزندان این مرز و بوم هستیم و هر کسی باید در طول دوران مسئولیت خود گام موثری برای استان بردارد و بعد مسئولیت را در اختیار فرد بعدی قرار دهد.

وی توسعه استان را از هر مسئله و نگرش فردی مهم‌تر توصیف کرد و افزود: آنچه مازندران به آن نیاز دارد نگاهی واحد و حرکت همگانی در مسیر توسعه و رفع موانع است که نمی‌توان با حرکت انفرادی آن را به پیش برد.
استاندار مازندران مردم را بهترین قاضی دانست و افزود: شاید امروز عده‌ای مردم را برای مدت کوتاهی بر اساس تبلیغات یا شبهه‌افکنی در قضاوت منحرف و فردی را برجسته کنند، اما گذشت زمان باعث قضاوت بهتر و عادلانه خواهد شد.
حسین‌زادگان مردم را بسیار هوشیار و فهیم توصیف کرد و گفت: به طور حتم مردم بهتر از همه می‌دانند شرایط کشور طی سال‌های اخیر در شدیدترین جنگ اقتصادی قرار داشته و بر کسی هم مشکلات ناشی از کرونا پوشیده نیست.
وی تحلیل‌ها را بر ظرف زمان و شرایط قابل اتکا دانست و اظهار کرد: در شرایطی که کرونا و تحریم دامن‌گیر کشور و دشمن نیز در حال تفرقه‌افکنی بود، توانستیم پروژه‌های خوبی را به بهره‌برداری برسانیم.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها