کد خبر : 4917
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳

علوم پزشکی گلستان: فراگیری کرونا بیش از تصور ماست

علوم پزشکی گلستان: فراگیری کرونا بیش از تصور ماست

 قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: شرایط کرونایی امروز استان از اسفندماه سال ۹۸ هم بدتر شده و فراگیری این بیماری بیش از تصور ماست. محمد جواد کبیر ظهر امروز در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: روز چهارشنبه هفته گذشته با ۳۳۲ بستری جدید، بیشترین بستری کرونایی را از زمان

علوم پزشکی گلستان: فراگیری کرونا بیش از تصور ماست

 قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: شرایط کرونایی امروز استان از اسفندماه سال ۹۸ هم بدتر شده و فراگیری این بیماری بیش از تصور ماست.

محمد جواد کبیر ظهر امروز در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: روز چهارشنبه هفته گذشته با ۳۳۲ بستری جدید، بیشترین بستری کرونایی را از زمان شیوع این ویروس در استان به ثبت رساندیم.

وی افزود: در حال حاضر ۱۴۷۳ بیمار کرونایی در بیمارستان ها بستری و ۱۶۷۰ بیمار تحت درمان سرپایی داریم.

قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی گلستان تأکید کرد: باید با آگاه‌سازی مردم آنها را نسبت به عواقب این بیماری و مشکلاتی که به همراه خواهد داشت، مطلع کنیم.

کبیر به روند واکسیناسیون در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر روزانه بین ۱۰ تا ۱۲ هزار دُز تزریق واکسن انجام می‌گیرد. هدف‌گذاری شده این مقدار به ۲۰ تا ۲۵ هزار دُز برسد.

وی بیان کرد: برای اینکه به جلوی چرخش ویروس را تا پیش از فصل سرما بگیریم، باید تا مهرماه ۶۰ درصد جمعیت هدف را در استان واکسینه کنیم.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها