کد خبر : 2669
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰:۰۰

عملکرد مطلوب جهاددانشگاهی کردستان در برگزاری آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی

عملکرد مطلوب جهاددانشگاهی کردستان در برگزاری آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی

 معاون نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش استان کردستان گفت: برگزاری آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی توسط جهاد دانشگاهی واحد کردستان کاملا مطلوب و رضایتبخش ارزیابی می شود. رمضان یوسفی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تفاهم نامه ملی در رابطه با اجرای آزمون‌های سراسری اظهار کرد :استقرار همه آزمون‌ها در سازمان سنجش

عملکرد مطلوب جهاددانشگاهی کردستان در برگزاری آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی

 معاون نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش استان کردستان گفت: برگزاری آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی توسط جهاد دانشگاهی واحد کردستان کاملا مطلوب و رضایتبخش ارزیابی می شود.

رمضان یوسفی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تفاهم نامه ملی در رابطه با اجرای آزمون‌های سراسری اظهار کرد :استقرار همه آزمون‌ها در سازمان سنجش یک ایراد بزرگ را به وجود آورده است اما در سال گذشته جهاددانشگاهی ثابت کرده که می‌تواند آزمون‌ها را به صورت کاملا موفق برگزار کند.

وی گفت: جهاد دانشگاهی دارای ظرفیت های خوبی است که باید از آنها بیشتر بهره‌مند شد.

یوسفی افزود: برگزاری آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی امروز همزمان با سراسر کشور توسط جهاددانشگاهی با رعایت کامل تمام پروتوکل های بهداشتی انجام گرفته است.

وی در ادامه افزود: در راستای تفاهم‌نامه ملی سه دوره ICDL، نگارش و فن بیان توسط جهاددانشگاهی در سطح استان برگزار می‌شود که هزینه کمی نیز برای این کلاس‌ها پرداخت شد و به دلیل کیفیت بالای دوره‌ها، شاهد خروجی بسیار خوبی از آن بودیم.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان با اشاره به برگزاری دوره‌های توانمندسازی در سطح استان توسط جهاددانشگاهی تصریح کرد: این دوره‌ها در مراکز شهرستانی جهاددانشگاهی برگزار شد و سرآغازی برای همکاری میان این نهاد با آموزش و پرورش کردستان بود.

وی عنوان کرد: در۲۰ تیر ماه ۹۹ مرحله اول آموزش دهندگان و آموزشیاران نهضت سوادآموزی برگزار شد و اکنون نیز مرحله بعدی آن برای افراد جامانده از آزمون، کسانی که پرونده نداشتند و افرادی که در آزمون قبول نشده بودند در روز جمعه به اتمام رسید.

رمضانی ادامه داد که تعدادی از آموزش دهندگان سوادآموزی در کردستان مدرک کاردانی دارند و امیدواریم در سال تحصیلی جدید این افراد جهت شرکت در دوره کارشناسی به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی معرفی شوند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها