کد خبر : 3722
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸

فارس شاخص بی‌نظیری در تامین مسکن محرومان برجای گذاشت

فارس شاخص بی‌نظیری در تامین مسکن محرومان برجای گذاشت

 مدیرکل بنیاد مسکن فارس گفت: تامین مسکن محرومان و مددجویان استان یک شاخص کم نظیر در کشور برجای گذاشته است. عطاالله زمانی در سفر به بوانات و دیدار با فرماندار این شهرستان از تلاش‌های بنیاد برای تامین مسکن مددجویان و نیازمندان در این استان خبر داد و بیان کرد: همه مراحل تامین مسکن مددجویان و محرومان در فارس

فارس شاخص بی‌نظیری در تامین مسکن محرومان برجای گذاشت

 مدیرکل بنیاد مسکن فارس گفت: تامین مسکن محرومان و مددجویان استان یک شاخص کم نظیر در کشور برجای گذاشته است.

عطاالله زمانی در سفر به بوانات و دیدار با فرماندار این شهرستان از تلاش‌های بنیاد برای تامین مسکن مددجویان و نیازمندان در این استان خبر داد و بیان کرد: همه مراحل تامین مسکن مددجویان و محرومان در فارس طبق برنامه و بر اساس تفاهم نامه با سازمان برنامه و بودجه برای ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن مددجویی به خوبی به پیش می‌رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، مدیرکل بنیاد مسکن استان با بیان اینکه بنیاد مسکن برای ساخت مسکن بیشتری در این حوزه آمادگی دارد، عنوان کرد: عملیات اجرایی ساخت ۸۸۶ واحد مسکونی ویژه خانوارهای نیازمند و اقشار آسیب پذیر اخیرا با حضور نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن کشور در  فارس آغاز شد.

زمانی با بیان اینکه از همه ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از خیرین مسکن ساز بهره گیری می‌شود، اظهار کرد: نهادهای حمایتی تامین هزینه ساخت پنج واحد مسکونی از ۸۸۶ واحد ویژه نیازمندان را پذیرفته‌اند که این واحدها به صورت رایگان  به اقشار آسیب پذیر واگذار می‌شود.

او ادامه داد:‌ کمک بلاعوض ۱۴۰ میلیون تومانی به خانوارهای نیازمند در این طرح گنجانده شده و زمین این واحدهای مسکونی توسط دولت تامین شده و از محل حساب ۱۰۰ امام راحل کمک های رایگان به خانوارهای نیازمند و مددجویان داده می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس اضافه کرد: سطح اشغال واحدهای این طرح حدود ۲۷ درصد است و طی سه سال آینده به بهره برداری می‌رسد.متراژ مفید هر واحد ۷۵ متر مربع است و علاوه بر این ساخت ۷۲ واحد مسکونی در شهر صدرای شیراز هم کلید خورده که به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر واگذار خواهد شد.

علی محمودی، فرماندار شهرستان بوانات نیز با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تامین سرپناه و مسکن مددجویان دراین شهرستان تاکید کرد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها