کد خبر : 4255
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲:۲۴

فعالیت اصناف در صورت تخلف از دستورالعمل‌های بهداشتی متوقف می‌شود

فعالیت اصناف در صورت تخلف از دستورالعمل‌های بهداشتی متوقف می‌شود

اراک- استاندار مرکزی گفت: در صورت تخلف اصناف از دستورالعمل‌های بهداشتی، شاهد اجرای بیشتر محدودیت‌ها و حتی توقف فعالیت برخی صنوف خواهیم بود.  سید علی آقازاده ظهر یکشنبه در نشست ستاد مدیریت کرونای استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: پیک پنجم کرونا از هفته گذشته در استان مرکزی آغاز شده و اکنون نیمی از شهرهای این استان

فعالیت اصناف در صورت تخلف از دستورالعمل‌های بهداشتی متوقف می‌شود

اراک- استاندار مرکزی گفت: در صورت تخلف اصناف از دستورالعمل‌های بهداشتی، شاهد اجرای بیشتر محدودیت‌ها و حتی توقف فعالیت برخی صنوف خواهیم بود.

 سید علی آقازاده ظهر یکشنبه در نشست ستاد مدیریت کرونای استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: پیک پنجم کرونا از هفته گذشته در استان مرکزی آغاز شده و اکنون نیمی از شهرهای این استان در شرایط قرمز کرونایی قرار دارند.

وی تأکید کرد: آستانه تحمل کادر درمانی ظرفیتی دارد و برای غلبه بر کرونا باید با این قشر از جان گذشته و ایثارگر و ستاد مقابله با کرونا همکاری مضاعفی انجام شود.

استاندار مرکزی ضمن قدردانی از همکاری هیأت‌های مذهبی در برگزاری مراسم عید قربان و دعای عرفه افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی همگرایی و هماهنگی خوبی را در برگزاری این مراسم ایجاد کرد و اهتمام مساجد و هیأت‌های مذهبی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جای تقدیر دارد.

آقازاده خواستار درک مردم از وضعیت قرمز در استان شد و افزود: اگر این شرایط ادامه یابد قطعاً برای محرم و صفر باید محدودیت‌هایی را اعمال کنیم در غیر این صورت باید رعایت پروتکل‌ها به وضعیت حداکثری برسد.

وی ادامه داد: اصناف مختلف استان مرکزی سه روز مهلت دارند نسبت به رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی با هدف مدیریت کرونا اقدام کنند.

استاندار مرکزی تأکید کرد: در صورتی که بعد از این مهلت شرایط تغییر نکند اجرای محدودیت‌ها و تعطیلی اصناف در دستور کار قرار می‌گیرد.

آقازاده بیان کرد: فرآیند واکسیناسیون در استان مرکزی نسبت به میانگین کشوری شرایط مطلوبی دارد و بدین ترتیب که در کشور ۹ درصد و در این استان ۱۱ درصد از شهروندان دوز نخست کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی گفت: با توجه به اینکه بازگشایی مدارس و آموزش حضوری در سال جاری تحصیلی استان مرکزی در دستور کار قرار دارد، معلمان باید تا پایان مردادماه جاری واکسینه شوند.

آقازاده شرایط شهرستان محلات را به لحاظ کرونا حساس عنوان کرد و گفت: مبادی ورودی این شهر به خصوص در تعطیلات پایان هفته باید تحت کنترل و از ورود خودروهای غیربومی جلوگیری شود.

منبع:خبرگزاری مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها