کد خبر : 5068
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸

فعالیت باشگاه‌های بدنسازی در روستاهای همدان

فعالیت باشگاه‌های بدنسازی در روستاهای همدان

عکس تزئینی است  رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام همدان از ایجاد باشگاه‌های بدنسازی در روستاها خبرداد و گفت: باشگاه‌های بدنسازی  در شهرستانها و روستاهایی که جمعیت خوبی دارند به‌وجود آمده و درحال فعالیت هستند.  مرتضی خدابنده‌لو در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به کاهش تعداد بیمه شدگان این باشگاه‌ها، اظهارکرد: تعداد بیمه‌شدگان باشگاه‌های بدنسازی

فعالیت باشگاه‌های بدنسازی در روستاهای همدان
عکس تزئینی است

 رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام همدان از ایجاد باشگاه‌های بدنسازی در روستاها خبرداد و گفت: باشگاه‌های بدنسازی  در شهرستانها و روستاهایی که جمعیت خوبی دارند به‌وجود آمده و درحال فعالیت هستند.

 مرتضی خدابنده‌لو در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به کاهش تعداد بیمه شدگان این باشگاه‌ها، اظهارکرد: تعداد بیمه‌شدگان باشگاه‌های بدنسازی سطح استان  در سال  ۹۸ بیش از ۱۰۰۰ نفر بوده است که در سال  ۹۹  به ۵۲۰۰  نفر رسید اما امسال تعداد بیمه‌شدگان کاهش یافته است.

تصریح کرد: درحال حاضر در سطح استان همدان ۳۳۰ باشگاه بدنسازی داریم که ۲۰۰مجموعه از این باشگاه‌ها در شهر همدان  واقع شده است.

خدابنده‌لو با اشاره به اینکه سالانه  ۳۰ مسابقه استانی  برگزار می‌شد ، خاطرنشان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون پنج تا شش مسابقه در رده‌های سنی مختلف به‌ویژه پیشکسوتان برگزار شد و فقط یک دوره از مسابقات کشوری در این چند سال اخیر شکل گرفته است.

وی در پایان یاد آور شد: در حال حاضر فعالیت باشگاه‌ها با مربیان کمی انجام می‌شود و به‌صورت نیمه‌خصوصی و خصوصی آموزش‎‌های لازم را به افراد می‌دهند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها