کد خبر : 4996
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶

فوت ۱۵ بیمار کرونایی در گلستان

فوت ۱۵ بیمار کرونایی در گلستان

  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: متأسفانه در شبانه‌روز گذشته ۱۵ فوت ناشی از کرونا در استان به ثبت رسیده است. ناهید جعفری ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: هیچ‌وقت از زمان شیوع کرونا تاکنون به این اندازه بیمار کرونایی در استان نداشتیم. وی بیان کرد: هم‌اکنون

فوت ۱۵ بیمار کرونایی در گلستان

  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: متأسفانه در شبانه‌روز گذشته ۱۵ فوت ناشی از کرونا در استان به ثبت رسیده است.

ناهید جعفری ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: هیچ‌وقت از زمان شیوع کرونا تاکنون به این اندازه بیمار کرونایی در استان نداشتیم.

وی بیان کرد: هم‌اکنون ۱۴۷۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۵۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و ۵۷ نفر وصل به دستگاه ونتیلاتور هستند.

جعفری ادامه داد: در حال حاضر به اندازه ۶ برابر بستری ها، بیمار سرپایی و با علائم کرونا داریم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۰ بیمار بستری جدید در بیمارستان‌های سطح استان داشتیم.

وی با اشاره به اینکه در این ایام حجم عروسی‌ها افزایش پیدا کرده است، تصریح کرد: ما جلوی فعالیت تالارها را گرفتیم اما مردم مراسم عروسی را در منازل یا باغات کوچک برگزار می‌کنیم.

جعفری بیان کرد: افراد مبتلای فاقد علامت یا با علائم خفیف با حضور در مراسم عروسی، باعث شیوع بیماری به دیگران می‌شوند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها