کد خبر : 6353
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷

قدردانی واعظی و معزی از مدیرعامل ایسنا

قدردانی واعظی و معزی از مدیرعامل ایسنا

رییس دفتر رییس‌جمهوری و معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهوری در پیام‌هایی جداگانه از مدیرعامل ایسنا برای همکاری‌ جهت انتشار اخبار دولت قدردانی کردند. به گزارش ایسنا، در پیام محمود واعظی خطاب به علی متقیان آمده است: «جناب آقای علی متقیان در پایان هشت سال خدمتگزاری دولت تدبیر و امید، برخود فرض می‌دانم از همدلی‌ها،

قدردانی واعظی و معزی از مدیرعامل ایسنا

رییس دفتر رییس‌جمهوری و معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهوری در پیام‌هایی جداگانه از مدیرعامل ایسنا برای همکاری‌ جهت انتشار اخبار دولت قدردانی کردند.

به گزارش ایسنا، در پیام محمود واعظی خطاب به علی متقیان آمده است:

«جناب آقای علی متقیان
در پایان هشت سال خدمتگزاری دولت تدبیر و امید، برخود فرض می‌دانم از همدلی‌ها، همراهی‌های بی‌دریغ و تلاش‌های مجدانه جناب عالی در تحقق اهداف و برنامه‌های دولت تدبیر و امید به ویژه تداوم تلاش‌های شما در شرایط سخت تحریم‌های اقتصادی و همه گیری ویروس کرونا، صمیمانه سپاسگزارم.
امیدوارم در پرتو دانش و تجربیات گران‌بها، همچنان در دیگر سنگرهای خدمت‌گزاری نیز برای کشور و تحقق اهداف و آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی، منشاء خیر و برکت باشید.

سعادت، سلامت و توفیقات روز افزونتان را از خداوند متعال مسئلت دارم.
محمود واعظی»

علیرضا معزی نیز در پیام خود آورده است:

«جناب آقای متقیان
مدیرعامل محترم خبرگزاری ایسنا

سلام علیکم

در پایان هشت سال خدمتگزاری دولت تدبیر و امید، بر خود فرض می‌دانم از همدلی‌ها، همراهی‌های بی‌دریغ و تلاش‌های مجدانه جناب عالی در تحقق اهداف و برنامه‌های دولت تدبیر و امید به ویژه تداوم تلاش‌های شما در شرایط سخت تحریم‌های اقتصادی و همه گیری ویروس کرونا، صمیمانه سپاسگزارم.
امیدوارم در پرتو دانش و تجربیان گران‌بهاء، همچنان در دیگر سنگرهای خدمت‌گزاری نیز برای کشور و تحقق اهداف و آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی، منشاء خیر و برکت باشید.

علیرضا معزی»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها