کد خبر : 6052
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵

لزوم توجه به آرمان‌های شهدا در گام دوم انقلاب

لزوم توجه به آرمان‌های شهدا در گام دوم انقلاب

  معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر لزوم توجه به آرمان‌های شهدا در گام دوم انقلاب گفت: عمل به وصیت‌نامه شهدا باید الگوی جوانان ما در گام دوم انقلاب اسلامی ایران باشد. رضا نیازی یکشنبه دهم مرداد در دیدار با خانواده شهید دانشجو «یعقوب بهاروند احمدی» که به همت جهاد

لزوم توجه به آرمان‌های شهدا در گام دوم انقلاب

  معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر لزوم توجه به آرمان‌های شهدا در گام دوم انقلاب گفت: عمل به وصیت‌نامه شهدا باید الگوی جوانان ما در گام دوم انقلاب اسلامی ایران باشد.

رضا نیازی یکشنبه دهم مرداد در دیدار با خانواده شهید دانشجو «یعقوب بهاروند احمدی» که به همت جهاد دانشگاهی و با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس جهاد دانشگاهی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و جمعی از جهادگران جهاد دانشگاهی استان برگزار شد، اظهار کرد: قیام امام حسین (ع) در طول تاریخ جریان ساز بوده است و انقلاب ما نیز به تبعیت از قیام آن حضرت است.

وی اهداف انقلاب اسلامی ایران را ادامه‌دهنده اهداف قیام امام حسین (ع) دانست و تصریح کرد: عمل به وصیت‌نامه شهدا باید الگوی جوانان ما در گام دوم انقلاب اسلامی ایران باشد.

نیازی بر لزوم استمرار برگزاری یادواره شهدا و سرکشی از خانواده‌های آنان تأکید کرد و افزود: در گام دوم انقلاب، توجه بیشتر به اهداف و آرمان‌های شهدا مورد تأکید است.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها