کد خبر : 6370
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷

مربیان خود را به دانش روز مجهز کنند

مربیان خود را به دانش روز مجهز کنند

  مدیرکل آفرینش های ادبی و هنری کشور گفت: مربیان باید خود را با دانش‌امروز مجهز و با دنیای جوانان و نوجوانان وفق دهند. «انسیه موسویان» در گردهمایی ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، اظهار کرد: مربیان باید بر آگاهی و آگاهی بخشی و خردورزی و مطالعات خود بیفزایند و خود را

مربیان خود را به دانش روز مجهز کنند

  مدیرکل آفرینش های ادبی و هنری کشور گفت: مربیان باید خود را با دانش‌امروز مجهز و با دنیای جوانان و نوجوانان وفق دهند.

«انسیه موسویان» در گردهمایی ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، اظهار کرد: مربیان باید بر آگاهی و آگاهی بخشی و خردورزی و مطالعات خود بیفزایند و خود را در این مسیر به فعالیت در فضای مجازی و تکنولوژی و ابزار و امکانات تکنولوژی مجهز کنند.

وی با  تاکید بر اینکه مربی ادبی باید  متوازن با رشد کودک و نوجوان ، به روز  و بر تغییرات جهان امروز مسلط باشد، تصریح کرد: مربی ادبی با تسلط به ادبیات کهن به عنوان پشتوانه میراث فرهنگی از ادبیات امروز نیز با خبر و با جزییات آن آشنا باشد و خودش فراتر برود و از هنرهای  دیگر برای خلاقیت بخشیدن به کار خود استفاده کند و  از جدیدترین‌ها در نشر وموسیقی و انیمیشن وفناوری آگاه باشند، چون نوجوانان در لحظه درحال دریافت هستند و این به روز بودن برای بقای فعالیت های ادبی حیاتی است.

«حسین تولایی» ،  کارشناس انجمن‌های ادبی نیز اظهار کرد: ما باید در نقد جراحی کلمات را به اعضا یاد بدهیم در مورد آنچه در اثر می بینندو جزئی نگر باشند و بدانند شعر یک هنر است نه یک ابزار تزیینی، پس باید به صورت مصداقی در مورد آثارشان حرف بزنیم.

وی هدف از برگزاری نشست های آنلاین را هم اندیشی دانست و  گفت:  در استان ایلام با وجود سرمایه‌های خوب ادبی کارگاه‌های برخط بسیار ثمر بخش خواهد بود چرا که یک روخوانی با آرامش و تبحر و جذاب در معرفی یک کتاب خوب وظیفه یک مربی ادبی است و  مربی در کارگاه باید اطلاعات اعضا را از والدین بگیرد که فضا وعضو مبهم نباشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها