کد خبر : 2422
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲

مسئولان دولت جدید مطالبات رهبری را نصب العین قرار دهند

مسئولان دولت جدید مطالبات رهبری را نصب العین قرار دهند

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: مسئولان دولت جدید مطالبات رهبری را نصب العین قرار دهند. حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امروز اول مرداد در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد افزود: نقل و انتقال در دولت باید آبرومندانه و اخلاق مدارانه باشد و مسئولان و مدیران دولت فعلی باید تا

مسئولان دولت جدید مطالبات رهبری را نصب العین قرار دهند

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: مسئولان دولت جدید مطالبات رهبری را نصب العین قرار دهند.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امروز اول مرداد در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد افزود: نقل و انتقال در دولت باید آبرومندانه و اخلاق مدارانه باشد و مسئولان و مدیران دولت فعلی باید تا آخرین لحظه برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

وی ادامه داد: مسئولان و مدیران در دولت جدید نیز باید مطالبات رهبری را نصب العین قراردهند و مبارزه با فساد و فقر را در دستور کار قراردهند.

حجت الاسلام قریشی بااشاره بر اهمیت برگزاری نماز جمعه با تاکید براینکه هیچ عملی نباید انسان را از نماز جمعه غافل کند، اظهار کرد: نماز جمعه بسیار مهم است و  ۹۰۰ نماز جمعه در سطح کشور برگزار می شود.

امام جمعه ارومیه بابیان اینکه حضور مسئولان در نماز جمعه واجبتر  است، گفت:  مسئولین نظام الگو و سرمشق مردم هستند و مردم باید مدیران و مسئولان را در صفوف نماز جمعه در کنار خود  ببینند.

وی با اشاره پیام رهبری به حجاج اظهار کرد: اتفاقات و حوادث همه مایه عبرت و درس است و با مشاهده آنها باید عبرت بگیریم. مقاومت در برابر جور دشمنان باعث شکست انها می شود.اما خشوع در برابر دشمنان ذلت و بدبختی را برای آن امت به ارمغان می آورد لذا ضروری است در برابر دشمنان ایستادگی کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها