کد خبر : 3716
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷

مسابقه کتابخوانی “من غدیری ام” در فارس برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی “من غدیری ام” در فارس برگزار می‌شود

 مسئول فرهنگی و فرمانده پایگاه مقاومت آستان مقدس سید علاءالدین حسین(ع) شیراز اعلام کرد که مسابقه کتابخوانی به مناسبت دهه امامت و ولایت در فارس برگزار می‌شود. سلیمان مهدوی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی با محوریت حرم مطهر امامزاده جلیل القدر سید علاءالدین حسین(ع) شیراز گفت: تبلیغ عید بزرگ غدیرخم برای شیعیان یک

مسابقه کتابخوانی "من غدیری ام" در فارس برگزار می‌شود

 مسئول فرهنگی و فرمانده پایگاه مقاومت آستان مقدس سید علاءالدین حسین(ع) شیراز اعلام کرد که مسابقه کتابخوانی به مناسبت دهه امامت و ولایت در فارس برگزار می‌شود.

سلیمان مهدوی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی با محوریت حرم مطهر امامزاده جلیل القدر سید علاءالدین حسین(ع) شیراز گفت: تبلیغ عید بزرگ غدیرخم برای شیعیان یک ضرورت است و به منظور تبیین مبانی و معرفی هر چه بیشتر فرهنگ غدیر مسابقه بزرگ کتابخوانی از متن کتاب “غدیری ام” در سراسر استان ولایت‌مدار فارس برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، او افزود: کتاب منتخب این مسابقه فرهنگی در یکصد و سی صفحه و در سه فصل تنظیم شده است که در فصل نخست به اهمیت و جایگاه عید غدیرخم در نزد شیعیان پرداخته شده و در خاتمه این بخش نظر چهار تن از آیات و مراجع عظام تقلید در خصوص کاروان های غدیر آمده است.

مهدوی ادامه داد:  در بخش دوم از این مجموعه به ادله بحث غدیر بر اساس روایات بسیاری از معصومین علیه السلام اشاره شده است و در فصل پایانی از کتاب در خصوص توسل و زیارت بارگاه ملکوتی امیرالمومنین علیه السلام بحث شده است.

مسئول فرهنگی و فرمانده پایگاه مقاومت آستان مقدس سید علاالدین حسین علیه السلام شیراز با بیان اینکه برای شرکت در این مسابقه بزرگ می توان از فایل الکترونیکی کتاب نیز استفاده کرد، گفت: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه کتابخوانی می توانند تا پایان دهه ولایت و روز عید غدیرخم با مراجعه به لینک https://eitaa.com/joinchat/۴۲۱۳۳۱۰۲۲C۳e۶ce۰۱b۵۲  در پیام رسان ایتا نسبت به دریافت فایل الکترونیکی و مطالعه کتاب اقدام کنند.

مهدوی عنوان کرد: شرکت کنندگان پس از مطالعه کتاب از طریق لینک https://setadamrfarsazmoon.digisurvey.net/۸vz۲d باید به سوالات مطرح شده پاسخ دهند و به قید قرعه به ۱۴ نفر از شرکت کنندگان برگزیده این مسابقه کتابخوانی هدایای نفیس اهدا می‌شود.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها