کد خبر : 3650
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹

منطقه جهان‌آباد بروجرد هیچگونه خدمات روستایی ندارند

منطقه جهان‌آباد بروجرد هیچگونه خدمات روستایی ندارند

 نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه جهان‌آباد بروجرد هیچگونه خدمات روستایی ندارند و شغل اکثر آنها خدماتی است. دکتر فاطمه مقصودی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:  شیروان در بخش مرکزی شهرستان بروجرد قرار دارد که دارای ۵۰ روستاست که برای رسیدگی بیشتر به مطالبات اهالی این روستا پیگیر شدیم

منطقه جهان‌آباد بروجرد هیچگونه خدمات روستایی ندارند

 نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه جهان‌آباد بروجرد هیچگونه خدمات روستایی ندارند و شغل اکثر آنها خدماتی است.

دکتر فاطمه مقصودی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:  شیروان در بخش مرکزی شهرستان بروجرد قرار دارد که دارای ۵۰ روستاست که برای رسیدگی بیشتر به مطالبات اهالی این روستا پیگیر شدیم که به بخش تبدیل شود که البته طرح آن قبلا در وزارت کشور مطرح شده بود اما مسکوت مانده بود.

وی ادامه داد: به محض اینکه به عنوان خدمتگزار مردم بروجرد انتخاب شدم و با توجه به تعهدی که به نسبت به مردم بروجرد داشتم و برای سرعت رسانی به خدمات و پاسخگوی به مطالبات مردم که ولی‌نعمتان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند اقدام به پیگیری‌های مکرر و لحظه‌به لحظه با وزارت کشور و معاونین رئیس‌جمهور و کمیسیون سیاسی و دفاعی هیات دولت و … روز گذشته تبدیل شدن شیروان به بخش به تصویب نهایی شد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شیروان هم بخشداری و شهرداری خواهد داشت و هم‌اکنون دارای ۳۰ هزار جمعیت است.

مقصودی بیان کرد: با توجه به اینکه مرکز هر بخشی بدون احتساب جمعیت قابلیت این را دارد که به شهر تبدیل شود شیروان با داشتن پتانسیل و قابلیت‌های لازم می‌تواند در آینده نه چندان دور به شهر تبدیل شود.

وی  در خصوص الحاق جهان‌آباد به شهر بروجرد گفت: این منطقه با جمعیت ۶۰۰۰ نفری درخواست دارند که به شهر ملحق شوند و هیچگونه خدمات روستایی ندارند و شغل اکثر آنها خدماتی است تا کشاورزی و دامپروری و چون فاصله نزدیکی با شهر دارد پیگیر شدیم تا الحاق این منطقه به شهر انجام شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این موضوع الحاق در کمیسیون سیاسی و دفاعی هیات دولت موضوع مطرح شده و نوید دادند که تصویب خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت بهداشت و درمان در بروجرد عنوان کرد: موضوع بهداشت و درمان  را در این یک سال اخیر بطور جدی پیگیر شدم و با حمایت وزارت بهداشت توانستیم اعتبارات بسیار خوبی را برای بیمارستان‌های چمران، آیت‌الله بروجردی این شهرستان اخذ کنیم.

مقصودی یادآور شد: همچنین یک دستگاه MRI  و سی تی اسکن برای بیمارستان چمران گرفتیم.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها