کد خبر : 4341
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲:۴۳

نزدیک ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای آذربایجان‌غربی کشف شد

نزدیک ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای آذربایجان‌غربی کشف شد

ارومیه- فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی گفت: یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در مرزهای شهرستان‌های خوی و سردشت در این استان شناسایی و کشف شد. به نقل از مرزبانی آذربایجان غربی سردار یحیی حسین خانی در این زمینه اظهار کرد: مرزبانان هنگ‌های مرزی سردشت و خوی طی شب گذشته با انجام کار اطلاعاتی و

نزدیک ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای آذربایجان‌غربی کشف شد

ارومیه- فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی گفت: یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در مرزهای شهرستان‌های خوی و سردشت در این استان شناسایی و کشف شد.

به نقل از مرزبانی آذربایجان غربی سردار یحیی حسین خانی در این زمینه اظهار کرد: مرزبانان هنگ‌های مرزی سردشت و خوی طی شب گذشته با انجام کار اطلاعاتی و طرح ریزی و اجرای عملیات مرزی در حوزه استحفاظی خود موفق شدند انواع کالای قاچاق را کشف و ضبط کنند.

وی ادامه داد: مرزبانان در این عملیات‌ها توانستند تعداد ۷۶ هزار نخ سیگار خارجی و ۲۷۵ متر انواع پارچه قاچاق و سه هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف و ضبط کنند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی گفت: در این عملیات‌ها پنج نفر قاچاقچی دستگیر و سه دستگاه خودرو که در کار قاچاق کالا مورد بهره برداری قرار می‌گرفت توقیف شد.

سردار حسین خانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص پدیده شوم قاچاق اظهار داشت: مرزبانان این استان با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری با تمام وجود از مرزها دفاع کرده و اجازه کوچک‌ترین عمل مجرمانه را به هیچ اخلالگری نخواهند داد.

آذربایجان‌غربی بیش از ۹۶۰ کیلومتر مرز دارد و سالانه دهها میلیارد ریال کالای قاچاق توسط مرزبانان این استان کشف و ضبط می‌شود.

منبع:خبرگزاری مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها