کد خبر : 2065
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۳:۰۰

نویدکیا: فولاد در پنالتی‌ها بهتر بود

نویدکیا: فولاد در پنالتی‌ها بهتر بود

سرمربی سپاهان گفت: پنالتی‌ها ۵۰ -۵۰ است و فولادی‌ها بهتر از ما بودند و امیدوارم در ادامه راه‌شان موفق باشند. محرم نویدکیا پس از شکست تیمش در ضربات پنالتی دور یک‌چهارم نهایی جام حذفی برابر فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار کرد: یک رقابت جانانه بود و به نظر من بازی را خیلی خوب کنترل

نویدکیا: فولاد در پنالتی‌ها بهتر بود

سرمربی سپاهان گفت: پنالتی‌ها ۵۰ -۵۰ است و فولادی‌ها بهتر از ما بودند و امیدوارم در ادامه راه‌شان موفق باشند.

محرم نویدکیا پس از شکست تیمش در ضربات پنالتی دور یک‌چهارم نهایی جام حذفی برابر فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار کرد: یک رقابت جانانه بود و به نظر من بازی را خیلی خوب کنترل کردیم. نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم و در چند اشتباه‌مان به فولاد موقعیت دادیم اما در کل بازی فیزیکی و تاکتیکی بود و هر دو تیم سعی می‌کردند کارشان را به بهترین شکل انجام دهند. ما یک تغییر تاکتیک انجام داده بودیم و سعی می‌کردیم دو دفاع مرکزی‌شان بازیسازی کنند و در این کار موفق بودیم.

او ادامه داد: در بدترین زمان ممکن یعنی در شروع وقت‌های اضافه گل خوردیم و یک اخراجی دادیم. شرایط‌مان بدتر شد اما سعی کردیم با وجود ۱۰ نفره بودن ریسک کنیم و شانس‌مان را برای گلزنی امتحان کنیم و موفق بودیم اما متاسفانه بیشتر از این نتوانستیم برای رسیدن به دروازه کار کنیم. پنالتی‌ها ۵۰ – ۵۰ است و فولادی‌ها بهتر از ما بودند و به آنها و مردم خوزستان تبریک می‌گویم. امیدوارم در ادامه راه‌شان موفق باشند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها