کد خبر : 6140
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰

هشدار دادستان خراسان رضوی مبنی بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی

هشدار دادستان خراسان رضوی مبنی بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی

  دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی مشهد، نسبت به لزوم رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی هشدار داد. محمد حسین درودی در این خصوص اظهار کرد: براساس انتشار اخبار نگران کننده در مورد بیماری کرونا و عدم رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی توسط برخی اصناف، افراد و ادارات در کلان

هشدار دادستان خراسان رضوی مبنی بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی

  دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی مشهد، نسبت به لزوم رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی هشدار داد.

محمد حسین درودی در این خصوص اظهار کرد: براساس انتشار اخبار نگران کننده در مورد بیماری کرونا و عدم رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی توسط برخی اصناف، افراد و ادارات در کلان شهر مشهد و بروز وضعیت قرمز کرونایی از کلیه مسئولان، اصناف و مردم می‌خواهم برای عبور از این مرحله سخت با حساسیت دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی افزود: در کنار اعمال نظارت بر نحوه عملکرد مدیران اجرایی در بخش‌های مختلف از جمله در حوزه بهداشت و درمان توسط دستگاه قضایی، از عموم شهروندان گرانقدر می‌خواهیم تا با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی خود، خانواده و جامعه را از گزند آسیب‌های ناشی از این ویروس در امان نگاه دارند.

درودی ضمن اشاره به مکاتبات متعدد انجام شده با ادارات و سازمان‌های مختلف از جمله استانداری خراسان رضوی، فرمانداری مشهد، فرماندهی انتظامی استان، مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، ورزش و جوانان و شهرداری، گفت:، براساس مصوبات و دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از جمله طرح هوشمند مدیریت محدودیت‌ها که در شهرهای قرمز باید سینماها، سالن‌های تئاتر، آموزشگاه‌های موسیقی، زبان و بوستان‌ها، مراکز تفریحی آبی، باغ وحش‌ها، استخرها و صنوفی که در مشاغل گروه‌های دو، سه و چهار هستند، تعطیل شوند.

به گزارش مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، وی بیان کرد: از مسئولان امر خواستارم تا اقدامات لازم در جهت تعطیلی مراکز مذکور در سطح شهرستان مشهد را با انجام اطلاع‌رسانی لازم و با فوریت انجام دهند. لازم به ذکر است در صورتی که در این زمینه کوتاهی یا سهل‌انگاری یا ترک فعلی از سوی مدیران و مسئولان گزارش شود، در راستای قوانین و مقرارت از جمله «دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان و پیشگیری از آن» برخورد قانونی لازم صورت خواهد پذیرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی ادامه داد: همچنین ادارات و سازمان‌های دولتی نیز باید طبق دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا نسبت به کاهش فعالیت کارکنان به نحوی که هیچ‌گونه خللی در خدمت‌رسانی به شهروندان ایجاد نشود، اقدام نمایند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها