کد خبر : 5438
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴

هفتمین قربانی رودخانه بشار یاسوج طی سال جاری

هفتمین قربانی رودخانه بشار یاسوج طی سال جاری

عکس خبر تزئینی است   سرپرست اورژانس کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو جوان ۱۸ و ۲۰ ساله در رودخانه بشار یاسوج و در حوالی روستای ده برآفتاب شهرستان بویراحمد غرق شدند. جهانبخش وحدت نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: ساعت ۱۶ و ۱۷ دقیقه بعدازظهر روز جمعه گذشته در تماس مردمی با

هفتمین قربانی رودخانه بشار یاسوج طی سال جاری
عکس خبر تزئینی است

  سرپرست اورژانس کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو جوان ۱۸ و ۲۰ ساله در رودخانه بشار یاسوج و در حوالی روستای ده برآفتاب شهرستان بویراحمد غرق شدند.

جهانبخش وحدت نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: ساعت ۱۶ و ۱۷ دقیقه بعدازظهر روز جمعه گذشته در تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج مبنی بر غرق شدن دو جوان ۱۸ و ۲۰ ساله در رودخانه بشار واقع در روستای ده برآفتاب، بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.
وی افزود: تلاش نیروهای اورژانس برای نجات جان این ۲ جوان بی نتیجه ماند زیرا مدت زیادی از غرق شدگی آن ها می گذشت.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: یکی از این جوان‌ها غرق و دیگری برای کمک به دوستش خود را به آب می اندازند که هر ۲ غرق می شوند.
هاشمی یوسفی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا نیز گفت با تلاش غواصان آتش نشانی جسد این دو جوان پس از تلاش های صورت گرفته (یکی پس از ۷ دقیقه و دیگری پس از حدود ۲۰ دقیقه) پیدا و از آب بیرون کشیده شد و تحویل نیروهای اورژانس شد که به علت اینکه مدت زیادی در آب بوده اند و نداشتن علائم حیاتی تلاش ها برای احیا آنها بی نتیجه ماند و جان باختند.
گفتنی است که از ابتدای سال جاری تاکنون این  موارد نهمین مورد غرق شدگی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمدی که دریا ندارد، بوده است. از مجموع ۷ مورد غرق شدگی امسال در استان کهگیلویه و بویراحمد ۷ مورد در رودخانه بشار، یک مورد در سد کوثر و یک مورد در رودخانه خرسان بوده است.
یادآور می شود که آمار غرق شدگی های استان کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های ۹۶، ۹۷، ۹۸و ۹۹ به ترتیب ۱۲، ۱۳، ۲۶ و ۱۴ نفر بوده است.
استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ۶۶ رودخانه اصلی یکی از استانهای آسیب پذیر در رابطه با غرق شدگی است.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها