کد خبر : 2175
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۲:۳۲

واشنگتن تایمز: اسرائیل به قانون‌گذاران آمریکایی برای ممانعت از احیای برجام فشار می‌آورد

واشنگتن تایمز: اسرائیل به قانون‌گذاران آمریکایی برای ممانعت از احیای برجام فشار می‌آورد

نتانیاهو و نفتالی بنت یک رسانه آمریکایی در گزارشی نوشت که رژیم صهیونیستی طی سفر قانون‌گذاران آمریکایی به اراضی اشغالی، به آن‌ها برای جلوگیری از احیای توافق هسته‌ای فشار می‌آورد.  واشنگتن تایمز روز جمعه در خبری نوشت که سران جدید رژیم صهیونیستی از اعضای دموکرات و جمهوری‌خواه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا خواسته‌اند که

واشنگتن تایمز: اسرائیل به قانون‌گذاران آمریکایی برای ممانعت از احیای برجام فشار می‌آورد
نتانیاهو و نفتالی بنت

یک رسانه آمریکایی در گزارشی نوشت که رژیم صهیونیستی طی سفر قانون‌گذاران آمریکایی به اراضی اشغالی، به آن‌ها برای جلوگیری از احیای توافق هسته‌ای فشار می‌آورد.

 واشنگتن تایمز روز جمعه در خبری نوشت که سران جدید رژیم صهیونیستی از اعضای دموکرات و جمهوری‌خواه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا خواسته‌اند که از تلاش‌های رئیس‌جمهور بایدن برای بازگشت به توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ موسوم به برجام حمایت نکنند.

نیکول مالیوتاکیس در این زمیته به واشنگتن‌تایمز گفت: آن‌ها نمی‌خواهند که ایالات متحده به توافق هسته‌ای بازگردد. فکر می‌کنم مهم بود که هیات علی‌الخصوص کسانی که به نفع توافق هسته‌ای رای داده‌ بودند این را بشنوند.

سه جمهوری‌خواه و هفت دموکرات هفته گذشته به اراضی اشغالی و قطر سفر کردند.

اندی بار، نماینده ایالت کنتاکی اظهار کرد که بزرگترین نتیجه این سفر اطلاع یافتن از این بوده که نفتالی بنت، نخست وزیر کنونی دیدگاهی مشابه با نخست‌وزیر پیشین این رژیم درباره ایران دارد.

اندی بار مدعی شد: دموکرات‌ها سعی داشتند مخالفت اسرائیل با توافق هسته‌ای را به نتانیاهو ربط بدهند اما اینطور نیست. اسرائیل با توافق هسته‌ای ایران مخالف است چون توافق بدی است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها