کد خبر : 5258
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱

پخت و توزیع ۱۱ هزار پُرس غذای گرم در شیراز

پخت و توزیع ۱۱ هزار پُرس غذای گرم در شیراز

  فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم، بالغ بر ۱۱ هزار پُرس غذای گرم به صورت متمرکز در مجتمع شلمچه شیراز طبخ و بین نیازمندان مناطق محروم این کلانشهر توزیع شد. مجید علیپور گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم ۱۱ هزار پُرس غذای گرم به صورت

پخت و توزیع ۱۱ هزار پُرس غذای گرم در شیراز

  فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم، بالغ بر ۱۱ هزار پُرس غذای گرم به صورت متمرکز در مجتمع شلمچه شیراز طبخ و بین نیازمندان مناطق محروم این کلانشهر توزیع شد.

مجید علیپور گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم ۱۱ هزار پُرس غذای گرم به صورت متمرکز در مجتمع شلمچه به عنوان بزرگترین طبخ متمرکز با حضور آشپزان افتخاری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پخت شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سپاه بقیه‌الله شیراز، او با بیان اینکه یکی از توصیه‌های اولیای دین این است که در عید سعید غدیر حتما اطعام انجام شود، افزود: این بسته‌های غذایی در عید غدیر بین نیازمندان و افراد کم برخوردار مناطق حاشیه شهر شیراز توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز ادامه داد: همچنین بیش از ۶۰ هزار دست غذای گرم با محوریت پایگاه‌های مقاومت این ناحیه طبخ و بین افراد نیازمند توزیع شد.

علیپور خاطرنشان کرد: خیرین نیز در تامین مواد اولیه اعم از برنج، گوشت، روغن و سایر اقلام مورد نیاز تهیه غذای یاد شده مشارکت داشتند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها