کد خبر : 1699
تاریخ انتشار : شنبه ۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱:۱۸

پدیده‌ والیبال ایران و توضیح درباره تصمیم غیرمنتظره

پدیده‌ والیبال ایران و توضیح درباره تصمیم غیرمنتظره

اگرچه لیگ جهانی 2021 برای تیم ملی والیبال ایران به مسابقات خاطره انگیزی تبدیل نشد و تیم ولادیمیر الکنو نتوانسته نتایج قابل قبولی بدست بیاورد اما از برخی اتفاقات خوب این مسابقات نیز نمی‌توان غافل شد؛ یکی از این اتفاقات امیدوار کننده ظهور پدیده ای به نام بردیا سعادت در تیم ملی والیبال ایران بود؛

اگرچه لیگ جهانی 2021 برای تیم ملی والیبال ایران به مسابقات خاطره انگیزی تبدیل نشد و تیم ولادیمیر الکنو نتوانسته نتایج قابل قبولی بدست بیاورد اما از برخی اتفاقات خوب این مسابقات نیز نمی‌توان غافل شد؛ یکی از این اتفاقات امیدوار کننده ظهور پدیده ای به نام بردیا سعادت در تیم ملی والیبال ایران بود؛ والیبالیست 19 ساله ای که هر گاه به بازی گرفته شد، نمایش های درخشانی از خود ارائه داد و نوید ظهور یک ستاره جدید را به هوادارن والیبال در ایران داد.

 

به همین بهانه و بعد از از بازگشت تیم ملی به ایران با بردیا سعادت هم کلام شدیم که در ذیل صحبتهای ما با او را می خوانید؛

 

بعد از یک شروع بد و شکست مقابل ژاپن و روسیه، ایران چند پیروزی سریالی به دست آورد؛ چه اتفاقی افتاد که بعد از آن شیرازه تیم از هم پاشید و ما تا پایان رقابت ها شکست های سریالی را پذیرا شدیم؟
فکر کنم تمرکزمان را از دست دادیم و از لحاظ روحی و روانی در شرایط نامناسبی قرار گرفتیم و این به نظرم تجربه خیلی خوبی شد که از این به بعد در صورت اتفاق چنین مواردی هرچه سریعتر بتوانیم خودمان را ریکاوری کنیم.

 

 

 

آیا عملکرد تیم ملی در رقابت‌های المپیک با آن چیزی که در لیگ ملت‌ها دیدیم متفاوت خواهد بود؟
یقینا بهتر خواهد شد زیرا قبل از المپیک بازی های لیگ جهانی نقاط ضعف و قدرت تیم را نشان داد.

 

خیلی ها از عملکرد ولادیمیر الکنو در بحث کوچینگ انتقاد می کنند؛ نظر تو در این باره چیست؟
به نظر من بازیکن باید در تمرین و سر بازی خواسته های سر مربی را به جا بیاورد و ارزیابی عملکرد مربی از دیدگاه من در جایگاه بازیکن کار درستی نیست.

 

وضعیت خودت را چگونه ارزیابی می‌کنی و آیا از عملکرد راضی بودی؟
اولین حضور من در تیم ملی بزرگسالان بود و توانستم تحربه های بسیاری خوبی کسب کنم.

 

در چند بازی عملکرد بسیار خوبی داشتی؛ آیا پیشنهاد جدیدی دریافت نکردی و اینکه فصل آینده در چه تیمی بازی خواهی کرد؟
برای فصل بعد در ابتدا با تیم مودنا ایتالیا به توافق رسیدم و قراداد سه ساله امضا کردم ولی شرایط به طوری پیش رفت که با ماندن در آنجا فرصت کمی برای بازی به من می رسید و طبق بندی که در قراردادم وجود داشت و توافق مودنا با تیم کره ای سال آینده را در لیگ کره بازی خواهم کرد.

 

 

 

 

با توجه به حضور امیر غفور و صابر کاظمی در پست پشت خط زن، آیا شانسی برای خود به منظور حضور در المپیک و یا حتی بازی کردن در این رقابت های مهم قائل هستی؟
تمام سعی و تلاشم را می‌کنم که بتوانم بهترین خودم باشم و عملکرد واقعی خودم را نشان بدهم و در اخر تصمیم مربی هست که چه کسی را انتخاب کند.

 

و سوال پایانی اینکه در دیدار برابر لهستان یک اسپک فوق العاده روی پاس امیر غفور زدی که خیلی در فضای مجازی مورد استقبال قرار گرفت. نظرت در این باره چیست؟
بله بازتاب های زیادی داشت ولی موقعی اون حس خوب را منتقل میکرد که نتیجه بازی به نفع ما بود.

منبع:ورزش سه

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها