کد خبر : 6322
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰

پرداخت ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به مددجویان خراسان شمالی

پرداخت ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به مددجویان خراسان شمالی

  مدیرکل کمیته امداد خراسان ‌شمالی از پرداخت ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به مددجویان مستعد تحت حمایت این نهاد خبر داد. مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا، بابیان اینکه طی چهارماهه امسال ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان پرداخت شد افزود: با پرداخت

پرداخت ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به مددجویان خراسان شمالی

  مدیرکل کمیته امداد خراسان ‌شمالی از پرداخت ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به مددجویان مستعد تحت حمایت این نهاد خبر داد.

مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا، بابیان اینکه طی چهارماهه امسال ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان پرداخت شد افزود: با پرداخت این تسهیلات ۵۷۶ طرح اشتغال برای خانوارهای تحت حمایت این نهاد ایجاد شد.

وی گفت: طرح‌های اشتغال مددجویان شامل طرح‌های دام‌پروری، کشاورزی، صنایع‌دستی، صنعت، خدمات و حمل‌ونقل است.

وی با اشاره به اینکه مبلغ تسهیلات از ۱۰ میلیون تومان تا ۱۰۰ میلیون تومان است، اضافه کرد: مددجویانی که قادر به انجام کار هستند اما به علت مشکلات مالی توانایی تأمین ابزار کسب‌وکار را ندارند با دریافت تسهیلات زمینه اشتغال و خودکفایی خود و خانواده‌شان را فراهم می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با یادآوری اینکه امسال درمجموع بیش از ۲۴۶ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه اشتغال مددجویان این نهاد اختصاص‌یافته است افزود: طی چهارماهه امسال ۶ درصد این اعتبارات جذب‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه کمیته امداد خراسان شمالی در حوزه توسعه اشتغال طی امسال، ایجاد شش هزار و ۱۸۱ فرصت شغلی از طریق پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان است.

وی در پایان یادآور شد: چهار هزار و ۳۳۹ مددجوی این نهاد طی سال گذشته صاحب شغل شدند که ۳۴۵ مددجو توسط بنگاه‌های کاریابی و سه هزار و ۹۹۴ نفر نیز از طریق دریافت تسهیلات اشتغال که برای اشتغال‌زایی این افراد بیش از ۱۷۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه هزینه شد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها