کد خبر : 4551
تاریخ انتشار : جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴

پنل‌های خورشیدی روشنی بخش سیاه چادرهای عشایر

پنل‌های خورشیدی روشنی بخش سیاه چادرهای عشایر

 مدیرکل امور عشایر فارس از توزیع ۱۸۵۰ دستگاه پنل خورشیدی در مناطق قشلاقی خبر داد. روح‌الله بهرامی گفت: در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مدیریت سبز و همچنین استفاده بهینه از منابع و صرفه جویی در منابع انرژی و استفاده از انرژی‌های پاک، اداره کل امور عشایر فارس نیز بیش از پیش به کارکردهای مثبت استفاده

پنل‌های خورشیدی روشنی بخش سیاه چادرهای عشایر

 مدیرکل امور عشایر فارس از توزیع ۱۸۵۰ دستگاه پنل خورشیدی در مناطق قشلاقی خبر داد.

روح‌الله بهرامی گفت: در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مدیریت سبز و همچنین استفاده بهینه از منابع و صرفه جویی در منابع انرژی و استفاده از انرژی‌های پاک، اداره کل امور عشایر فارس نیز بیش از پیش به کارکردهای مثبت استفاده این انرژی‌ها توجه و با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان این پنل‌ها در مناطق عشایری توزیع شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل عشایر فارس، او اظهار کرد: در این مناطق به علت مسافت زیاد از خط انتقال برق، اسکان عشایر آن مناطق و امکان برق رسانی برای آن‌ها غیر ممکن بود از ابتدای اردیبهشت تاکنون ۱۸۵۰ پنل خورشیدی که نیازهای عشایر آن مناطق را رفع می‌کند.

بهرامی گفت: مهم‌ترین پیامد ادامه استفاده از سوخت‌های فسیلی گسترش بیماری‌های تنفسی، قلبی و مشکلات زیست محیطی است و بهره گیری از انرژی‌های پاک می‌تواند آینده بهتری را برای جامعه عشایری رقم بزند.

انتهای

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها