کد خبر : 6254
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳

پیام اسد به مناسبت سالگرد تاسیس ارتش سوریه

پیام اسد به مناسبت سالگرد تاسیس ارتش سوریه

رئیس جمهوری سوریه در سخنانی به مناسبت سالروز تشکیل ارتش کشورش گفت که متجاوزان و تجهیزاتشان دربرابر همبستگی و اتحاد سوری‌ها و ارتش آن شکست خوردند. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در سخنانی هفتاد و ششمین سالروز تاسیس ارتش عربی سوریه را تبریک گفت. وی در این

پیام اسد به مناسبت سالگرد تاسیس ارتش سوریه

رئیس جمهوری سوریه در سخنانی به مناسبت سالروز تشکیل ارتش کشورش گفت که متجاوزان و تجهیزاتشان دربرابر همبستگی و اتحاد سوری‌ها و ارتش آن شکست خوردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در سخنانی هفتاد و ششمین سالروز تاسیس ارتش عربی سوریه را تبریک گفت.

وی در این باره گفت: این جشن‌ها دوباره در سایه جنگ مستمر در حال برگزاری است و ارتش همچنان به وظیفه خود در قبال کشور عمل می‌کند و اقدامات قهرمانانه بسیاری را در تاریخ خود می‌نویسد.

بشار اسد خطاب به نیروهای ارتش کشورش ادامه داد: متجاوزان با روش‌های مختلف از خیانت گرفته تا فریب سعی کردند ثبات و پایداری شما را با تمام توان تضعیف کنند و به همین منظور تمامی تجهیزات و ابزارهای تروریستی‌شان را بسیج و مسلح کردند، اما در نهایت شکست خوردند؛ چراکه شما همواره متحد، یکپارچه و همگام بوده‌اید.

وی تاکید کرد: شما امروز می‌توانید به وابستگی‌تان به نیروهای مسلح سوریه افتخار کنید؛ نیروهایی که نقش اصلی و مهمی را در راستای حفاظت از میهن و ملت آن ایفا کردند و اگر فداکاری‌ها و رشادت‌های مداوم آنها تا به امروز نبود، هیچ پیروزی و دستاوردی محقق نمی‌شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها