کد خبر : 1447
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱:۵۸

پیروزی بلژیک با دو گل جذاب پلی‌استیشنی (عکس)

پیروزی بلژیک با دو گل جذاب پلی‌استیشنی (عکس)

لژیک در دومین دیدار خود در گروه B یورو 2020 موفق شد 2-1 دانمارک را شکست دهد و دو گل دیدنی بلژیک چنان غیرواقعی به نظر می رسیدند که حتی آلی مک‌کوییست، گزارشگر انگلیسی بازی، شک کرد که نکند دارد یک بازی ویدیویی را تماشا می کند! گزارشگر تلویزیون انگلیس همچنین درباره گل دانمارک که در ثانیه

لژیک در دومین دیدار خود در گروه B یورو 2020 موفق شد 2-1 دانمارک را شکست دهد و دو گل دیدنی بلژیک چنان غیرواقعی به نظر می رسیدند که حتی آلی مک‌کوییست، گزارشگر انگلیسی بازی، شک کرد که نکند دارد یک بازی ویدیویی را تماشا می کند!

گزارشگر تلویزیون انگلیس همچنین درباره گل دانمارک که در ثانیه 99 بازی به ثمر رسید گفت: “یک گل برای یک تیم و برای تمام یک کشور!”

شاگردان روبرتو مارتینز موفق شدند به رغم یک نیمه اول نامطلوب و سخت که آنها را یک بر صفر شکست خورده راهی رختکن کرد، در نیمه دوم به یک پیروزی دلچسب برابر حریفی سرسخت دست یابند.

پس از یک نیمه اول ناامیدکننده، در نیمه دوم بلژیک با آمدن کوین دی بروین به زمین، به طور کامل تیم دیگری شد و توانست دانمارک را به زانو در آورد.

دی بروین که همچنان با عواقب مصدومیت از ناحیه صورت و بینی در فینال چمپیونزلیگ رنج می برد، در دیدار روز شنبه بلژیک غایب بود اما در نیمه دوم مسابقه امشب به زمین رفت و سرنوشت بازی را عوض کرد.

در دقیقه 54 بازی روی حرکت خیره کننده دی بروین، تورگان هازارد بازی را به تساوی کشید. دی بروین ابتدا توپ را به لوکاکو پاس داد و مهاجم بلژیکی وقتی راه را بسته دید بار دیگر توپ را به دی بروین بازگرداند، ستاره سیتی که خودش هم می توانست به سوی دروازه شلیک کند با یک حرکت سه مدافع دانمارک را از پیش رو برداشت و سپس توپ را به تورگان هازارد رساند و او نیز با شلیکی پر قدرت دروازه دانمارک را باز کرد تا گزارشگر بازی فریاد بکشد: “این یک گل پلی استیشنی بود… به همین سادگی! درخشان بود… فوق العاده درخشان!”

بلژیک همچنان در بیشتر دقایق نیمه دوم تیم برتر زمین بود و پس از آمدن ادن هازارد و اکسل ویسل به زمین اوضاع برای دانمارک بدتر از پیش هم شد و این بار دی بروین پس از یک حرکت تیمی دیدنی خودش دروازه کاسپر اشمایکل را با ضربه ای خیره کننده باز کرد.

دانمارک در دقایق پایانی بازی چندین فرصت روی دروازه بلژیک ایجاد کرد اما شیاطین موفق شدند تا برتری 2-1 خود را تا پایان بازی حفظ کنند و به عنوان دومین تیم صعود کننده به دور بعدی این رقابت ها بازی را به پایان برسانند.

منبع :ورزش سه

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها