کد خبر : 5066
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸

پیش‌بینی کاهش دما و بارش در چهارمحال و بختیاری

پیش‌بینی کاهش دما و بارش در چهارمحال و بختیاری

  مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: پدیده افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید در ساعات بعد از ظهر، رگبارهای موقت گاهی توام با رعد و برق در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب طی هفته جاری در سطح استان پیش‌بینی می‌شود. مهران چراغپور در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت جوی چهارمحال

پیش‌بینی کاهش دما و بارش در چهارمحال و بختیاری

  مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: پدیده افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید در ساعات بعد از ظهر، رگبارهای موقت گاهی توام با رعد و برق در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب طی هفته جاری در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

مهران چراغپور در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری طی روزهای آینده، اظهار کرد: برای ساعات بعد از ظهر هفته جاری پدیده افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید همچنین خیزش گرد و خاک به صورت محلی پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری، افزود: برای روز یکشنبه احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در بخش‌هایی از استان وجود دارد، همچنین از روز دوشنبه تا پایان هفته جاری وقوع بارش‌های رگباری و موقت همراه با رعد و برق در برخی منطق استان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: امروز و فردا تغییر دمای خاص و محسوسی برای چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی نمی‌شود، اما انتظار می‌رود از روز دوشنبه دمای هوا در طی روز خنک‌تر شده و تا پایان هفته دمای استان یک تا دو درجه سانتی گراد کاهش نسبی داشته باشد.

چراغپور با بیان اینکه احتمال تغییر در الگوهای هواشناسی وجود دارد، خاطرنشان کرد: پدیده افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید در ساعات عصرگاهی، رگبارهای موقت گاهی توام با رعد و برق در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب طی هفته جاری در سطح چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها