کد خبر : 7084
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰

پیگیری اتصال ریلی شهربابک به استان های فارس و یزد

پیگیری اتصال ریلی شهربابک به استان های فارس و یزد

  نماینده مردم شهربابک در مجلس گفت: اتصال ریلی شهرستان شهربابک با استان های فارس و یزد در راستای توسعه صنعت گردشگری و افزایش ظرفیت حمل و نقل صورت خواهد گرفت. “رضاحسینی” امروز ۱۱ مردادماه در نشست مشترک با فرماندار و اصحاب رسانه از پیگیری انجام طرح اتصال ریلی شهربابک با استان های فارس و

پیگیری اتصال ریلی شهربابک به استان های فارس و یزد

  نماینده مردم شهربابک در مجلس گفت: اتصال ریلی شهرستان شهربابک با استان های فارس و یزد در راستای توسعه صنعت گردشگری و افزایش ظرفیت حمل و نقل صورت خواهد گرفت.

“رضاحسینی” امروز ۱۱ مردادماه در نشست مشترک با فرماندار و اصحاب رسانه از پیگیری انجام طرح اتصال ریلی شهربابک با استان های فارس و یزد خبر داد و اظهار کرد: این طرح در قالب طرح های توسعه صنعت گردشگری و افزایش ظرفیت حمل و نقل باری و مسافربری در شهرستان انجام خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر برخورد قاطعانه در برابر انتقال آب شهربابک به شهرستان های دیگر بیان کرد: آب شرب شهربابک به هیچ عنوان و با هیچ دلیلی به جای دیگر انتقال داده نمی شود و این شرط تا زمانی که تمام مردم شهرستان اعم از شهرنشین و روستاییان از نعمت آب شرب برخوردار شوند، پایدار خواهد بود.

به گزارش ایسنا، “شمسی” فرماندار شهربابک نیز در این نشست با اشاره به ساخت دو کارخانه اسید در شهربابک در راستای رفع آلودگی گفت: با وارد شدن کارخانه اسید به مدار فعالیت کارخانه ذوب خاتون آباد، آلایندگی کاهش یافته و در آینده نزدیک به صفر خواهد رسید.

وی همچنین از ایجاد زمینه اشتغال برای بانوان با اعطای تسهیلات، خبر داد و در ادامه گفت: شهرستان شهربابک پتانسیل بالایی برای کارآفرینی و ایجاد کسب و کار دارد.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها