کد خبر : 4046
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱:۲۹

کارکنان ادارات با کار عادی در پایتخت با ۳۰ درصد ظرفیت فعال هستند

کارکنان ادارات با کار عادی در پایتخت با ۳۰ درصد ظرفیت فعال هستند

تهران- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران وضعیت ادارات استان را از روز دوشنبه چهارم مرداد تشریح کرد و گفت: کارکنان ادارات با کار عادی پایتخت با ۳۰ درصد ظرفیت فعال خواهند بود. غلامرضا عباس پاشا در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص چگونگی وضعیت حضور کارمندان پس از تعطیلی ۶ روزه در استان

کارکنان ادارات با کار عادی در پایتخت با ۳۰ درصد ظرفیت فعال هستند

تهران- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران وضعیت ادارات استان را از روز دوشنبه چهارم مرداد تشریح کرد و گفت: کارکنان ادارات با کار عادی پایتخت با ۳۰ درصد ظرفیت فعال خواهند بود.

غلامرضا عباس پاشا در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص چگونگی وضعیت حضور کارمندان پس از تعطیلی ۶ روزه در استان تهران اظهار داشت: ساعت کاری کارکنان ادارات تا پایان مرداد ماه از ساعت ۷ تا ۱۳ خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران بیان داشت: وضعیت حضور کارکنان ادارات عادی به صورت ۳۰ درصد ظرفیت حضور و ۷۰ درصد دورکار و ادارات با کارهای ضروری ۵۰ درصد حضوری و ۵۰ درصد نیز دورکار خواهد بود.

وی عنوان داشت: حضور کارکنان در محل کار خود بر اساس طرح هوشمند سازی محدودیت‌ها و بر اساس رنگ بندی است که شهرهای استان دارند.

منبع:خبرگزاری مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها