کد خبر : 4104
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱:۴۴

کارکنان هلال احمر خراسان شمالی واکسینه شدند

کارکنان هلال احمر خراسان شمالی واکسینه شدند

بجنورد- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از تزریق واکسن کرونا به پرسنل، نجات گران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان خبر داد. ابوالفضل محبان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرسنل، کادر درمانی و داروخانه و همچنین امدادگران و نجات گران جمعیت هلال احمر استان از ابتدای شیوع بیماری کرونا در خط مقدم مقابله با بیماری قرار

کارکنان هلال احمر خراسان شمالی واکسینه شدند

بجنورد- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از تزریق واکسن کرونا به پرسنل، نجات گران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

ابوالفضل محبان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرسنل، کادر درمانی و داروخانه و همچنین امدادگران و نجات گران جمعیت هلال احمر استان از ابتدای شیوع بیماری کرونا در خط مقدم مقابله با بیماری قرار داشتند و خدماتی همچون غربالگری ورودی شهرها، ارائه توصیه‌های بهداشتی و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی بین افراد، حضور در منازل افراد مشکوک به بیماری کرونا و انجام تست از افراد را به هم استانی‌های عزیز ارائه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی ادامه داد: با پیگیری‌های جمعیت هلال احمر استان در زمینه واکسیناسیون اعضا، ۵۸۰ دز واکسن در هفته گذشته وارد استان شد و از ۲۹ خرداد ماه واکسیناسیون پرسنل درمانی و داروخانه، نجات گران و پرسنل اداری جمعیت هلال احمر استان آغاز شده است.

وی همچنین بیان داشت: تا امروز ۲۵۰ دز واکسن کرونا در سطح استان برای پرسنل و نجات گران جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تزریق شده است و همچنان تا دریافت کامل واکسن کرونا توسط همه نجات گران و پرسنل جمعیت هلال احمر استان واکسیناسیون ادامه خواهد داشت.

منبع:خبرگزاری مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها